Ying Yang

Deze kreeg ik bij mijn bestelling graties! Ik vind het hele vette potten, zeker voor dat gewicht 270 gram! De effecten vind ik ook super (origineel)!

Artikelnummer: 2582BS
Kartoninhoud: 4/2
Hoogte: 25 meter
Afmeting: 15 cm hoog
Kruitgewicht: 280 gram
Omschrijving: 2 verschillende 18 shots cakes:
Ying: golden tail tail to blue star and golden glitter willow
Yang: silver tail to yellow star and silver glitter crackling willow
Prijs:28.95 per stuk

Film 1: Hardix Vuurwerk
Film 2: ''Ying" Demo Hardix 2007 (VWC)
Film 3: "Yang" Demo Hardix 2007 (VWC)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix Demo 2009. Je ziet hier 3 stuks.

Laatst bewerkt door een moderator:
de 2e cake genaamd YANG = erg goed man hij is echt erg goed leuk dat je ze gratis kreeg tzijn goede cake's maar die yang vind ik echt een topper

Rollende Baba: heb je zeker heel wat besteld? Dat je deze gratis kreeg.
Goede potten inderdaad. Mooie volle effecten zeg.
:cool: :cool: :cool:

Tijdens de demo avond hebben wij ook deze cakes langs zien en horen komen, het zijn heel mooie cakes maar mijn eerste indruk was dat 27.50 redelijk prijzig is voor deze cake. ik kan me voorstellen dat de mensen met een iets minder ruim budget deze cake laten liggen en bijvoorbeeld voor een kleinere cake gaan voor minder geld.

Hier ons filmpje van deze cake bij de hardix demo:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze krijg je weer gratis bij een bedrag van boven de 500 euro, + de 90 shot knal pot: Spring Thunder, ook van Black SMith Dus 2 gratis. Die ying Yang gaat in 1 keer de lucht in bij ons, zoals het hoort! ying yang he!

iemand deze cakes eerder gezien? zien er precies zo uit als de Ying & Yang cakes.

Rob dit zijn ook de Ying & Yang cakes
Maar dan omgelabeld en opgenomen in de collectie Elite Town
Deze lijn omgelabelde cakes is speciaal gemaakt in opdracht van Rohan Fireworks International

Ik vind dit toch wel hele mooie cakes hoor :)

De adviesprijs vind ik wel redelijk, het zijn wel hele mooie effecten die je krijgt. Maar misschien word het nog mooier.
In het verslag van het bezoek aan Hardix staat namelijk het volgende:

Er zullen een drietal artikelen verdwijnen uit deze collectie o.a. de Super Blaster. Daarnaast zullen de Collapsible en de Ying Yang verdwijnen, dit jaar zal hiervoor een actie komen, uiteraard zal de regel gelden; op=op.

Dus wellicht dat deze mooie cakes te bemachtigen zijn met een leuke korting :rolleyes:

Back
Bovenaan