Xplode Feuerwerk Duitsland

Tatanka

VWC lid
Post hier je ervaringen met dit merk. Of post hier productvideo's van dit merk.

Of ik moet er helemaal over heen kijken, maar ik zie geen topic over dit merk voor Duitsland. Mocht er iets verkeerd zijn dan hoor ik het wel mods.

Enkele leuke producten zie ik langskomen van dit merk. Zelf vorig jaar alleen de Botox meegenomen bij de Posten Borse. Dit jaar zal ik kijken voor wat meer producten, en eventueel ook filmen. Meen dat Centreshop ook wat Xplode heeft liggen. Wie wat precies allemaal heeft is gewoon zelf ervaren bij deze winkels dit jaar. Want dat verschilt per filiaal, wil je een wat uitgebreider pakket. Dan kom je uit bij de duitse webshops waar je je bestelling kan doen(zoals bekend zelf ophalen).

Persoonlijk spreken mij de volgende artikelen aan. Ik zal er echter echt tegen aan moeten lopen. De shops zijn mij te ver weg.

Xplode Brocade Crown King 20-25 euro

Kategorie: 2
Schusszahl: 25
Kaliber: 30 mm
Brenndauer: 35 Sek
Steighöhe: 50 m
NEM: 475 g
Gefahrgutklasse: 1.4G

Xplode Green Fingers 20-25 euro

Schusszahl: 30
Kaliber: 25 mm
Brenndauer: 50 Sek.
Steighöhe: 40 m
Brutto Gewicht: - g
NEM: 460 g
Identifikation: -
1 VE: 6 Stück

Xplode Double Deck red 20-25 euro

Schusszahl: 36
Brenndauer:
20 Sek
Steighöhe: 25 m
NEM: 446 g

Mvg Mikeal

Ik zie hem staan bij FWS Feuerwerk in Bad Bentheim voor maar €22,49. Voor dat bedrag is het echt een supergoede cake!

Ik heb vorig jaar een aantal Xplode producten gehad en die zijn prima bevallen.
Weet iemand zo of Roeder ook afhaalpunten heeft?

Jawool in de buurt van nurnberg..hahaha..4 1/2 rijden vanuit roermond. Wij hebben kennissen in duitsland waar ik kan laten leveren de 28ste.

[Ort des Lagerverkaufs für Feuerwerk:
Unseren großen Feuerwerkskörper-Lagerverkauf finden Sie in 96132 Schlüsselfeld, Am Roßberg 3.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dioe Xplode Double Deck red is zeker vet te noemen en heeft een scherp prijskaartje :)

Tja Schlüsselfeld rijd ik elk jaar twee keer langs en heb er wel eens getankt, maar dat was in de zomer, maar vind het net ff te ver rijden want het is een half uurtje na Würzburg :angel:

Alle consu cakes van xplode kan je zonder zorgen over de kwaliteit aanschaffen. En de prijzen zijn zeer aangenaam in deutschland. Is er al een importeur van plan om xplode naar nl te halen?

Xplode Plum Flower Ca 15-20 euro

Schusszahl: 16
Kaliber: 30mm
Brenndauer: ca 20 sek.
Steighöhe: ca 35 m
Brutto Gewicht:
NEM: 286 g
1 VE: 6

Lijkt mij een tikkeltje grotere versie van de Tanz der vampire van Weco. En op een verschil na in de finale de Red ghosts van Evolution fireworks, als ik het goed heb. Het zijn in ieder geval mooie blokjes!!

Alle consu cakes van xplode kan je zonder zorgen over de kwaliteit aanschaffen. En de prijzen zijn zeer aangenaam in deutschland. Is er al een importeur van plan om xplode naar nl te halen?

Ja en dan, denk er wel aan dat de prijzen waar ze in Duitsland te koop staan, hier totaal niet haalbaar zijn. Denk dat ze dan toch zeker met minimaal 50% zullen stijgen. Dan kun je beter toch maar in Duitsland gaan shoppen :)

Ja en dan, denk er wel aan dat de prijzen waar ze in Duitsland te koop staan, hier totaal niet haalbaar zijn. Denk dat ze dan toch zeker met minimaal 50% zullen stijgen. Dan kun je beter toch maar in Duitsland gaan shoppen :)

Toch komen er in Duitsland meer producten bij die vergelijkbaar zijn met nederlandse prijzen. Een goed voorbeeld is het blokkie wat ik hier boven post van Xplode. Red Ghost van Evolution is momenteel in verschillende freak acties 10 euro. En zal met stijging uitkomen waarschijnlijk rond de 20 euro uit komen. Deze Plum flower van Explode is veelal rond de 16 euro. Het verschil is dat vaak die prijzen gehanteerd blijven. Maar ik zie nergens echt hele afschrikwekkende afwijkingen in prijzen.

Duitsland is voor mij een extra beleving naar oud en nieuw toe. Ik doe mijn nederlandse bestellingen gewoon nog steeds. Maar ik vind het ook leuk om op de eerste verkoopdag rond te struinen in verschillende duitse dorpjes. Afgezien van het pakket van Aldi en Lidl die bepaald die zijn min of meer bepaald. Kan je bij een posten borse per filiaal nog weer andere dingen tegen komen. Een dorp verder kan de posten borse bijvoorbeeld de gehele soviet collectie hebben van Lesli. Ik vind dat prachtig want het is een verassing wat je dan vind als je binnenloop. Ik kan daar dan ook prima in de vroege uren tot sluitingstijd vertoeven in Duitsland. Tussen de middag even lekker pommes met bratwurst naar binnen werken.

Mvg Mikeal.

Laatst bewerkt:

Deze is wel van vorig jaar maar je kan zien dat er veel Xplode in Duitsland te krijgen is. Wil er best een stuk voor rijden.

Benieuwd welke winkels het allemaal verkopen. Ik hou dit topic iig in de gaten!

En deze nog gevonden.. Nieuwe cakes voor dit jaar. Ziet er goed uit! Probeer ff uit te vogelen waar het allemaal te krijgen is maar alle hulp is natuurlijk welkom ;)

Xplode Heaven Gold: Ca 30 euro

Schusszahl: 42
Brenndauer: ca 16 sek.
Steighöhe: ca 30 m
Brutto Gewicht:...
NEM: 500 g
1 VE: 2

Xplode Verbundfeuerwerk Unplugged: Ca 100 euro