Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat een geweldig mooi blokje. Maar wel aan de dure kant. Maar als mijn buurman deze heeft, dan zal ik hard lachend toekijken hoe deze de lucht in gaat!
Ik geloof er ook geen ruk van dat de effecten in de Nederlandse uitvoering ook maar in de buurt komen van die in het filmpje.
Mocht dit wel zo zijn hebben we hier te maken met een nieuw hoogtepunt op het gebied van het consumenten vuurwerk in Nederland.
Maar goed, ik hoop dat ze deze op de demo schieten begin december, dan kan ik deze cake echt beoordelen
Nee hoor, zoals elk jaar vinden de heren van Cafferata het erg leuk om alles geheim te houden, heel jammer voor ons freaks. Aan de andere kant vind ik het altijd weer leuk om iets te kopen waarvan ik niet weet of het een topper is of niet. Dus ik doe maar weer de gok, vorig jaar zijn de showtimecakes tenslotte ook erg goed bevallen.
naja geheim houden houdt in ieder geval voor mij dan in dat ik hem links laat liggen, heb naar demo's zitten zoeken waar hij geschoten zou moeten zijn maar beeldmateriaal niet kunnen vinden helaas.
ze waren tijdens de demo waar ik ben wezen kijken nog niet binnen, heb de gok genomen door deze en nog 3 andere xplosion potten te kopen, ze vertelde mij dat de kwaliteit hetzelfde zou zijn als op het filmpje, hij was zelf wezen kijken.
Deze cake ervaren op de Cafferata demo gisteren, deze schoot groot in fanshape met de meest luxe effecten waar je U tegen zegt.
Hij is prijzig, maar ik zet hem op me lijst.
Ik heb dit product ook zelf aan mogen schouwen, en wat zijn dit grote effecten zeg! De hele lucht is gevuld met vuurwerk. harde knallen, mooie effecten, en effecten die lang blijven hangen. het is een dure cake maar het is het zeker waard. Ik heb hem dit jaar zeker.