X50 [Uitloop]

Mooi potje hoor, de crackling tails zien er vol uit en produceren flink wat herrie.
Ik stak hem af voor de chry crackling van zena en de laatste rij schoten van deze pot hadden bijna net zo'n vol effect als de chry crackling, scheelde echt niet veel!

dit is wel echt heel erg wijnig geld voor zo'n bak!

eens kijken of er een caffataria dealer bij mij in de buurt is

tom

img_0756.jpg

voor die 14,95 wil ik m ook! toch maar eens aan stefantvs vragen waar hij m vandaan heeft getoverd vorig jaar

15 euro per batterij, klonk heel leuk. Zeker voor een waaier. Echter. Deze presteerde zo slecht! Ik had er 6, oke overdrijven kan natuurlijk ook, maar ik vond hem echt waardeloze uitwerkingen hebben. De mijnen stelde absoluut niet veel voor, de tails waren dan nog het leukste van de drie verschillende effecten maar vond ik nou ook niet bepaald speciaal overkomen. De laatste salvo schoten flopte uit elkaar in de lucht en was meer een soort van falling leaves met knetter effect dan een variant op de bekende Crackling Chrysanteum bijvoorbeeld. Nee ik heb achteraf spijt van deze aankoop, laat hem dan ook volgend jaar liggen.

ik ben het helemaal met je eens ruben, ik had er zelf 2, en ook 2x de blink fan, afgaande van de reacties op deze site.
was ZWAAR teleurgesteld, waardeloze mine, tail was wel goed, heb nauwelijks crackling op het einde gezien, 15 eur. absoluut NIET waard. Ook vond ik het potje onstabiel (wiebelde heen en weer tijdens het schieten). ik had de x46 ook, en die was wel erg goed, zeker voor die 7,95, volgend jaar 3-4stuks nemen.

Vreemd... Mijne presteerde gewoon naar behoren. Goede mines en steeds die tails. Finale was helemaal in orde, gewoon ronde met veel crackling.

Blijft jammer, ieder jaar slechte en goede, zie je ook bij Wolff. En Rubro had er zelfs 1 die compleet iets anders deed. Volgensmij moeten we maar eens langs de Chinees. Niet voor een bami hap maar voor betere kwaliteit en de gevraagde effecten, want dit willen klanten niet. Met het oog op komend jaar, do your work importeurs! :p

Fototje

Bij mij ging bij 1 van de potten de finalesalvo niet eens af.. -_- 2x mines en 2x tails daar zat ik echt op te wachten..:bonk:

Gelukkig had je nog een reservelont om aan te steken Den070. Ilvan we hadden dezelfde versie, de nieuwe had een reservelont, de oude hadden dat niet. Omdat ik 6 stuks had baalde ik er wel van, hij zag er op de film zo goed uit.

Back
Bovenaan