X022 Bolpijlen pakket [Uitloop]

3022.jpg

Artikelnummer: 3022
Artikelnaam: X022 Bolpijlen pakket
Bruto Gewicht: ... gr.
Netto Kruitgewicht: ... gr.
Aantal Schoten: NVT
Effectomschrijving: 5 schitterende bolpijlen
Tijdsduur: +- ... sec.
Stijghoogte: +- ...m.
Richtprijs: €25,-
Verpakkingseenheid: ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog ca. 13 euro over en kan dit pakket voor 13.50 euro kopen.
Is deze pakket aan te raden? Lijk mij wel toch voor 13.50.
Of raden jullie beter een paar kleine potten of een grote pot aan, ik wil hier graag wat ervaring over hieren van andere mensen want zit hier behoorlijk te twijfelen:p

Laatst bewerkt:
een mooie pot is de Proline Thunder salvo alleen hij is wel vrij snel op omdat hij 5 schoten tegelijk doet maar het is wel een mooie pot voor 13 euro

een mooie pot is de Proline Thunder salvo alleen hij is wel vrij snel op omdat hij 5 schoten tegelijk doet maar het is wel een mooie pot voor 13 euro

Dit is zeker een mooie pot maar ik ga naar deze dealer.
Dus het zijn wat potten van ARMY serie, en Xplosion, dit pijlenpakket X022 of het Pijlenpakket X020.
Als je ervaring heb met Xplosion en/of ARMY wil je me dan even een PM sturen?
Want wil niet dit topic vervuilen om over andere producten van dit merk te praten dus weer ontopic.

:bye::bye:

Laatst bewerkt:
Ik heb voor dit pijlenpakket gekozen, voor 13.50 neem ik hem mee als ze hem nog hebben.
Mensen die ervaring hebben met dit pakket?

heb hem 2 jaar geleden gehad, gaan best hoog de lucht in, ik had toen voor 100euro gratis vuurwerk gewonnen, me eigen paket samengesteld en daar zaten ze in, voor 13,50 cker doen

heb hem 2 jaar geleden gehad, gaan best hoog de lucht in, ik had toen voor 100euro gratis vuurwerk gewonnen, me eigen paket samengesteld en daar zaten ze in, voor 13,50 cker doen

Bedankt voor je reactie;)
Kan je misschien ook iets over het effect zeggen?
Wat voor effect, mooi rond, groot, niet te hoog?

:bye::bye:

weet ik nie meer, lang geleden, eentje ging niet normaal hoog en toen kwam er een soort van goude regen, heel mooi, dat was een kleine pijl, ze gingen allemaal best hoog en knalde goed groot

Effectomschrijvingen:
- Brocade Crown
- Purple and green peony
- Gold willow
- Silver coco with crackling
- Red and chry. rain

dsc03957wn8.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige pijlen waren dit zeg!:shocked:
Ik had er veel van verwacht maar niet zoveel!
Ze gingen met een flinke stijgkracht omhoog, ze gingen niet TE hoog en de effect viel mooi naar beneden en bleef ca. 3/4 seconde hangen echt prachtige pijlen dit!

Monsterking ,kwamen al deze effecten van de pijlen goed tot hun recht of raad je mij dit pakket af voor 25,- euro ?

:bye:

Back
Bovenaan