X-Treme

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7214
Artikelnaam: X-Treme
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:200gr
Aantal Schoten: 36sh
Effectomschrijving: X-TREME! 36's knalcake.
Tube diameter: 17mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €17,50
Voorverkoopprijs: €14,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

C Extreme.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een knalcake, leuk! Je hoopt toch stiekem weer een type te treffen die door de mazen van de wet glipt zoals destijds de salute cake van vulcan maar een type silver salute ook welkom, in dit geval met 5.5gr. Per tube.......:rolleyes:

Op de site van Huisman vuurwerk staat dat het een omlabeling is van de strong salute. Als ik dat geweten had had ik liever de Delicious Thunder besteld, of is deze niet veel slechter?

Op de site van Huisman vuurwerk staat dat het een omlabeling is van de strong salute. Als ik dat geweten had had ik liever de Delicious Thunder besteld, of is deze niet veel slechter?
Hierbij een video van de Strong Salute.
Ik vind zelf dat de Strong salute net wat minder is dan de Delicious Thunder. Elk bombette knalt net weer wat anders bij Strong Salute, sommige gaan behoorlijk hard en sommige knalt een stukje minder.
Maar voor een euro of 15 is deze zeker niet slecht!

Ik vond de Strong Salute een hele goede knalcake, zoals Vuurwerk Express ook aangeeft gaan sommmige bombettes iets zachter , maar als ze knallen dan knallen ze ook goed hard .

Crackling mine is een leuke toevoeging .

Zie mijn filmpje van afgelopen jaar, op het begin zie de Strong Salute, dit is dan wel de "salvo versie" maar dan heb je een indicatie kwa knal :)

Dan is het geen omlabeling van Strong Salute.

Huh? Als ik kijk naar jouw video hierboven van de Strong Salute en deze dan zie en hoor ik in de basis dezelfde effecten. In die van jou zat iets minder crackling maar het klinkt alsof er bij jouw versie iets meer crackling in de mine zat en minder in de bombette. In het nu door Rubro vrijgegeven X-treme filmpje lijkt het ietwat andersom te zijn. Maar het is echt een 1-op-1 omlabeling aldus Rubro. Ik verwacht dat deze dus presteert zoals op jouw filmpje.

Jammer van de Crackling, als ik een saluteblokje wil moet der geen crackling in zitten. Pak ik de cairo crackling wel ;-)

Huh? Als ik kijk naar jouw video hierboven van de Strong Salute en deze dan zie en hoor ik in de basis dezelfde effecten. In die van jou zat iets minder crackling maar het klinkt alsof er bij jouw versie iets meer crackling in de mine zat en minder in de bombette. In het nu door Rubro vrijgegeven X-treme filmpje lijkt het ietwat andersom te zijn. Maar het is echt een 1-op-1 omlabeling aldus Rubro. Ik verwacht dat deze dus presteert zoals op jouw filmpje.
Zoals je zegt, bij mij zat er nauwelijks tot geen crackling in de bombettes.
Maar ook helemaal geen titanium effect, dat zit ook in de productie video.
Ook zat er bij mij een rood lift effect (ascent star), en in de productie video niet.
Al zou het een omlabeling zijn, zijn er alsnog dingen aan veranderd.

Back
Bovenaan