X-Treme Tsunami Display Box 100 Shots [Surex Fireworks]

Haha ik had de fallout zone, maar die stond na afloop ook na te smeulen. Wat een geweld, deze ook. Prachtig spul!

Een topper van een 100schots blok, Hij ging (gelukkig) minder snel dan op een aantal andere fimpjes, lekker wat pauzes tussen de salvo's. De fallout zone daarna was nog beter. Ben erg fan geworden van surex. Net zo goed als Funke en voelt iets zwaarder aan met die salutes en salvo's.

Te zien op 0:00. Eerste doos.

Ook deze box van Surex mogen aanschouwen afgelopen jaarwisseling en ook dit was een topper. Effectgrootte prima in orde, tempo, burst. Mooi doosje!

Een topper van een 100schots blok, Hij ging (gelukkig) minder snel dan op een aantal andere fimpjes, lekker wat pauzes tussen de salvo's. De fallout zone daarna was nog beter. Ben erg fan geworden van surex. Net zo goed als Funke en voelt iets zwaarder aan met die salutes en salvo's.

Te zien op 0:00. Eerste doos.

heb jij nou zo’n gigantische tuin? ziet er uit als een ideale stookplek zeg!

Ik had weer is verkeerd geknoopt, waardoor die bij de laatste cake/slice uitging.
Zonde, maar door even snel heen en weer te lopen toch nog mooi einde.

Tis wel echt een beest hoor.

Haha @robin_oosterhout, Ik was dit jaar even op visite bij onze oosterburen, wat meer ruimte, een aanliggend weiland, bratwurst van de BBQ en legaal stoken :biertje:.

Is te zien als 3e product in onze show vanaf 1:25 in combinatie met de Glitter Willowz 2 Colors van Vuurwerktotaal.

Ik zie dat deze nu voor 199 te koop staat, voor die prijs zou ik hem laten staan dat is wel heel prijzig voor een 100s bak met minder dan 2kg. Dit belooft niet veel goeds.

Back
Bovenaan