X-Plosion

Wow, supervette cake! Heb er nog nooit een filmpje van gezien, maar na dit ga ik hem misschien toch wel halen volgend jaar. En een verassend lage prijs zeg, hij is inmiddels bij Vuurwerk-Vlijmen al 3 euro in prijs gestegen, maar toch..

Ik heb deze ook gehad afgelopen oud & nieuw en kan alleen maar positief zijn over deze cake.
Vergeleken met de Extreme Salute, die ik ook had, was deze zeker niet minder qua burstknallen en de prijs van €24,50 vind ik ook netjes voor de kwaliteit die je krijgt.

Wil je voor zo'n €75 euro goede kwaliteit halen bij je Brave & Wichers dealer?
Dan raad ik je deze X-plosion aan, samen met de Black Thunder en de Extreme Salute.
Alledrie 19 schoten, maximale tubelading, 3 schots finale, harde burstknallen, grote effecten en ongeveer dezelfde prijs.
3 Topcakes (eigen ervaring)

Na het zien van alle filmpjes kan je maar een ding concluderen, erg mooie cake! Als liefhebber van willows en brocades in combinatie met fikse knallen is de X-plosion voor mij een must. Als ik de reacties zo lees dan ben ik overstag en wordt deze in meervoud besteld. (Hopelijk is er niet aan deze cake gesleuteld dit jaar?)

Filmpje van demo

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Goede cake. De effecten kwamen wel erg dichtbij de plek waar wij stonden, vandaar dat het afdakje soms op de film staat :D

Na aanleiding van de positieve reacties in dit topic heb ik er ook eentje besteld, ik ben benieuwd hoe hij presteert. In vorm van de Extreme Salute heb ik in ieder geval mooi vergelijkingsmateriaal.

ik heb er ook eentje besteld. ik twijfelde eerst heel erg tussen deze cake en de extreme salute. ik heb voor deze gekozen omdat je door de filmpjes weet wat je krijgt. bij de exreme salute is het maar afwachten welke van de 6? je krijgt.

ik heb hem afgelopen vrijdag ook gezien bij de demo van busscher vuurwerk en was ook zeer te spreken over deze cake :D

Geweldige cake dit, vorig jaar 3 stuks tegelijk.

Ik snap dan ook niet dat mijn dealer deze na 1 jaar alweer uit het assortiment heeft gehaald:sad:

Deze cake viel me niks tegen, ik vond hem zeer mooi en beter dan sommige versies van de Extreme Salute. De klappen met afschieten waren echt gigantisch hard, hij schoot het hardst af van alle cakes die ik had.

Laatst bewerkt:
Ook 2 van deze gehad ipv van de extreme salute. Had er vorig jaar ook al 1 dus wist dat het goed zou zijn. Heb er weer van genoten!

Deze Cake met 3 stuks tegelijk afgevuurd. Gaf een goed effect! Hrde knallen woohoo. Enige nadeel was dat de andere 2 sneller schoten dan de derde, waardoor de derde nog even rustig verder schoot en ook geen finale in zich had. (was de derde mischien een versie van dit jaar en de andere 2 van vorig jaar?) Wie had dit nog meer ontdekt? In ieder geval een aanrader.

deze is veel slechter geworden dan vorig jaar, wat de finale vorig jaar was, zijn nu de eerste schoten. Ook zit er nu geen finale meer in en zijn de effecten + klappen veel minder geworden.

Helaas

Voor mij was de X-plosion ook een tegenvaller
Totaal niet in overeenstemming met eerder vertoonde films
Ik vind het jammer dat er aan zo,n mooie cake weer is gesleuteld

Voor mij was de X-plosion ook een tegenvaller
Totaal niet in overeenstemming met eerder vertoonde films
Ik vind het jammer dat er aan zo,n mooie cake weer is gesleuteld

Hoe was die bij jou dan Fred? Bij mij kwam die overeen met de filmpjes, 3 verschillen prachtige gouden effecten met blauwe tips en rood/paarse wave.

Back
Bovenaan