X-Block

Artikelnummer: 01614
Artikelnaam: X-Block
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 31,92 gram
Aantal Schoten: 8 schoten
Effectomschrijving: 8 schots Herlat Pyromould®. Brocade crown met white en red glittering. 1 + 1 actie!
Tube diameter: 18 mm
Kartoninhoud: 18/1
Tijdsduur: 13 seconden
Stijghoogte: 15 meter
Richtprijs: €5,99
O.a. te koop bij: Zenavuurwerk.nl

lesli2019-22.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Snap niet wat ze allemaal van plan zijn bij Zena. Heb al twee producten voorbij zien komen met enorm slappe burst. En zo te zien neemt deze cake veel te veel volume in voor het aantal schoten.
Importeer dan één goede batch 20mm 16shots cakes met prima burst en leuke effecten, en verkoop het voor
4-6 euro per cake, dat is veel beter dan deze troep. Budgetspul kan zeker goed uitgevoerd worden, kijk naar Mania/Rubro of Wolff.

Misschien kunnen ze er ook gelijk een zakje grond en bloemzaadjes bij leveren (zoiets als het zakje zand bij Monster Ride van Mania), kun je zo aan de slag! Maargoed, het is niet veel soeps maar het kost dan ook niet veel. Toch ga ik ze puur uit nieuwsgierigheid denk ik wel halen voor dat geld.

Ik vind ze wel grappig voor €3 per stuk. Stelt niet veel voor, maar het is ook geen geld. Er zijn wel veel betere budgetcakes op de markt verkrijgbaar...:p

Als je een klein budget hebt is dit ook gewoon zonde van je geld... Al zou je er 6 tegelijk afsteken dan is het nog niks.

Ik vind het qua prijs/kwaliteit nog niet eens zo heel slecht. Voor 3 euro vind ik dit wel prima. Maar waarom worden die cake´s niet lekker compact gemaakt, nu veel loze ruimte waar alleen maar voor betaald moet worden.

Deze cake heeft zoveel volume zodat het beter verkoopt en qua stabiliteit want zo'n voetje kost ook weer allemaal geld daarom id deze cake zo groot

Back
Bovenaan