www.vuurwerkexpert.nl

Dit kan je inderdaad alleen maar toejuichen! Broekhoff heeft altijd mooie spullen gehad maar ik heb het eerlijk gezegd nooit gekocht vanwege de prijs.

Nu ik even op de site van vuurwerkexpert zit te kijken snap ik eerlijk gezegd geen bal van het Magnum concept. Het word neergezet als een nieuw merk maar ik zie alleen maar producten die ook op vuurwerkexpert staan. Waarom niet gewoon vuurwerkexpert promoten (wat al aardig lukt) bij de liefhebbers ipv alles omlabelen?

Ik wacht in ieder geval even met bestellen tot de Magnum actie van start gaat. Veel dezelfde producten maar dan wel wat goedkoper.

Super actie van Broekhoff dit weer hoor, chapeau. Het is goed te zien dat Broekhoff (en Magnum) vanaf vorig jaar een nieuwe weg is ingeslagen. De liefhebbers, ook actief op dit forum, pakken dat echt goed op en het betaald zich uit in leuke winactie's, schitterende freakacties en mooie artikelen. Goed bezig!

897019CB-1E50-46F4-AAD1-9E8DC220A168.jpg

BLACK FRIDAY BIJ VUURWERKEXPERT.NL
Vrijdag 29 november is het Black Friday. Dit is de dag na het Amerikaanse ‘thanksgiving’ en wordt gezien als het begin van het kerstseizoen. En dat gaat gepaard met héle scherpe aanbiedingen. Niet alleen in Amerika, maar natuurlijk ook op vuurwerkexpert.nl

58B8DCBF-0082-4FF5-817B-A08BE5AF2683.jpg

Tijdens het Black Friday weekend (donderdag 28 november t/m zondag 1 december) ontvang je van ons 25% korting op bijna het gehele assortiment. Een klein aantal superstunts doet niet mee met de actie. Wel krijg je gewoon korting op de 1+1 sets en de online kortingen. Helaas krijg je geen gratis vuurwerk bij het gebruik van deze actie.
HOE WERKT HET? SIMPEL!
Om gebruik te maken van de Black Friday Deal voer je bij het afrekenen de code BFDEAL in, en de korting wordt automatisch verrekend!
Hoe lekker is dat? De code is geldig t/m 23:29 uur op 1 december.

Dank Broekhoff voor de niet gestegen prijzen tov '21 en nog de 20% BF korting erover; siert jullie en wordt zeer gewaardeerd. Geen grote importeur die dit jaar zulks heeft vertoond :applause:

Dit jaar geen black friday deal?:p
007-black-friday-6380a33fd1dca886445965.png

Zijn er meer mensen die via vuurwerkexpert.nl een bestelling hebben geplaatst maar geen bevestiging per mail hebben gekregen? Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst en een account aangemaakt maar geen bevestiging in de mail en ook niet terug te vinden bij "Mijn orders".

Yes, spambox gecheckt en via iDeal betaald, geld is afgeschreven :)

Heb vuurwerkexpert al gemaild maar vroeg me af of dit misschien bij meerdere het geval is.

Yes, spambox gecheckt en via iDeal betaald, geld is afgeschreven :)

Heb vuurwerkexpert al gemaild maar vroeg me af of dit misschien bij meerdere het geval is.

Hier iets soortgelijks bij Magnum (zelfde soort website). Maar zit te twijfelen, zou ook een foutje in het mailadres kunnen hebben gemaakt. Maar alle vertrouwen dat dit door Magnum opgelost gaat worden!

Nu heb ik jarenlang verschillende merken vuurwerk gehad maar nu wil ik toch weer eens wat Crown collection hebben. Op de site van vuurwerk expert gegaan maar daar kan ik hooguit 10 dealers vinden? Dit zouden er toch veel meer moeten zijn? Alleen Zuid Holland en 1 in Roosendaal krijg ik te zien. Zou liefst in Zeeland wat vinden.

Back
Bovenaan