www.kartonvoordeel.nl 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoeveel pakjes zitten er in een karton dan? een vriend van me had een leuk idee maar ja als dat niet werkt is het zonde om er een grootbedrag voor krijt te zijn.

zeg maar een prijs:P

hoeveel pakjes zitten er in een karton dan? een vriend van me had een leuk idee maar ja als dat niet werkt is het zonde om er een grootbedrag voor krijt te zijn.

zeg maar een prijs:P

1 karton bevat 500 pakjes van 10 sterretjes voor €50.-

OP=OP WEG=PECH

Misschien moet je even Charlotte broeder uit Nijmegen op de hoogte brengen, zij heeft vast wel interesse. Je kan haar vinden via Facebook.

Bonfireworks in de kartonvoordeel, nice!
Iemand 50/50 doen met Earcatcher, 4 pp voor 87,50 ?

Half karton Sunrise ook wel eigenlijk, 4pp, 66,25.

Laatst bewerkt:
De restanten gaan er weer uit op kartonvoordeel.

OP=OP en WEG=PECH

Staan nu een paar artikelen op maar er komt nog wat bij komende dagen/weken.

Altijd lekker, je kan trouwens weinig vinden van de CHINA RED 4.1 BOX 4, kwa filmpjes (niet vanuit China) Frits deze soms afgestoken afgelopen oud&nieuw?

Altijd lekker, je kan trouwens weinig vinden van de CHINA RED 4.1 BOX 4, kwa filmpjes (niet vanuit China) Frits deze soms afgestoken afgelopen oud&nieuw?

Ik heb hem zelf niet aangestoken omdat ik er het weer niet echt lekker voor vond.
Het China filmpje is uit de productie geschoten die klaar lag voor verscheping naar NL dus daar is niets anders aan dan de cakes die hier bij ons in de bunker liggen.

http://www.youtube.com/watch?v=1Eh0dbRRlQo

Komen er nog meer artikelen op kartoonvoordeel bij Frits of blijft het bij deze 13 kartonnen ?

Er zijn weer wat restanten opgedoken in onze bunkers waaronder wat pakketten.
Ook wat Original Pro Boxen 1-2 en 3
Deze gaan er per stuk uit voor aantrekkelijke prijzen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan