www.kartonvoordeel.nl 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frits ik heb een vraag de Jw06 is dat een aanrader. ik wil er 6 tegelijk doen in W- shape maar ik zie nogal veel verschil in filmpjes sommige hebben brede tails en boeketten en andere weer helemaal niet.

Er zijn veel fimpjes te zien internet. Ga er maar gewoon vanuit dat die op VWC een goed beeld geeft van de cake ook als is hij met harde wind geschoten denk ik. (Zeewolde 2007?)

Als je dat mooi vindt moet je hem kopen.

Er zijn veel fimpjes te zien internet. Ga er maar gewoon vanuit dat die op VWC een goed beeld geeft van de cake ook als is hij met harde wind geschoten denk ik. (Zeewolde 2007?)

Als je dat mooi vindt moet je hem kopen.

Gehehehe...Zo kan je natuurlijk ook antwoorden.
Jij kiest mooi de tussenweg door mijn post (6)

3x raden...Wat is voor Frits het slimste om te zeggen?
Niet om Frits te beledigen dat hij fals is ofzo hoor!
Maar echt elke verkoper, geeft je bij zo'n vraag ''ja'' als andwoord.
Je kunt voor je vraag wat mij betreft beter terecht bij topic:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?p=181436
(Daar staat ook een film van 6 van deze potten) Ziet er goed uit :O

Nou Joost , daar sla je de plank volkomen mis. :bonk:
Ik ben niet elke verkoper en als ik iets niet mooi vind dan zeg ik dat ook.
Als voorbeeld de cake Golden Rain van het Orange Label (eigen label), deze heb ik direct na het zien op onze eigen demo uit de verkoop gehaald. Hij was niet de mooie cake die ik besteld had. Toen had ik er al enkele van verkocht. Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat iets mooi is maar eerlijk duurt het langst en daarom wordt het ook steeds drukker bij de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Nou Joost , daar sla je de plank volkomen mis. :bonk:
Ik ben niet elke verkoper en als ik iets niet mooi vind dan zeg ik dat ook.
Als voorbeeld de cake Golden Rain van het Orange Label (eigen label), deze heb ik direct na het zien op onze eigen demo uit de verkoop gehaald. Hij was niet de mooie cake die ik besteld had. Toen had ik er al enkele van verkocht. Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat iets mooi is maar eerlijk duurt het langst en daarom wordt het ook steeds drukker bij de Rijswijkse Vuurwerkhal.

Top Frits! Ik heb niets gezegd :P
Bedankt dan voor je eerlijkheid! :D

Laat het niet te druk worden he! De snelle afhandeling is juist altijd zo fijn:D

Maar drukte komt inderdaad met service en kwaliteit, all tho soms hebben prijzen enige invloed bij de originele Nederlanders die iets teveel lijken op onze voorouders uit de 19e eeuw niet nog geheel geld bewust zijn.

het is een goede trend dat kwaliteit en service de drukte krijgen.. Maar niet TE:P....

Trouwens de prijzen zijn gewoon top bij jullie hoor, en het gratis vuurwerk is altijd een briliante actie! Dus ook voor het geld doen jullie zeker niet onder voor de rest

Frits,

komt de Secret Salute van Rubro in het assortiment van de Rijswijkse Vuurwerkhal dit jaar?

p.s. Sorry, ik zie nu pas dat deze vraag in de verkeerde topic staat. Hij had eigenlijk in de topic van Rijswijkse Vuurwerkhal gemoeten.

Laatst bewerkt:
Laat het niet te druk worden he! De snelle afhandeling is juist altijd zo fijn:D

Maar drukte komt inderdaad met service en kwaliteit, all tho soms hebben prijzen enige invloed bij de originele Nederlanders die iets teveel lijken op onze voorouders uit de 19e eeuw niet nog geheel geld bewust zijn.

het is een goede trend dat kwaliteit en service de drukte krijgen.. Maar niet TE:P....

Trouwens de prijzen zijn gewoon top bij jullie hoor, en het gratis vuurwerk is altijd een briliante actie! Dus ook voor het geld doen jullie zeker niet onder voor de rest

Zoals het afgelopen jaar liep ging het redelijk maar dat had veel beter gekund als de gratis Bonfireworks artikelen niet pas met de kerstdagen waren binnengekomen.
Dat zijn van die dingen waar je geen invloed op hebt, wel op het aantal afhalers per dagdeel, dat bepaal je helemaal zelf.
Als het echt te druk gaat worden moeten er maar een paar filialen bij komen denk ik? :)

Ik heb hier net 4 berichten moeten verwijderen omdat het totaal off-topic ging.
Vanaf nu dus weer ontopic A.U.B .

Laatst bewerkt:
Heb even een opmerking omtrent bepaalde items, deze schijnen Goedkoop verkocht te worden.. echter van veel produkten zijn nog de prijzen te vinden die men in 2007/2008 hanteerde. Het is dan wel 3 jaar geleden (nu komend jaar dus 4 jaar), maar het valt mij wel op dat de potten dan bijna verdubbeld zijn qua prijs. De JW106 bijvoorbeeld, adviesprijs in 2007 13,50 euro. Nu wordt er een karton aangeboden met 12 stuks voor 99,50 euro. Normale prijs 21,95 euro per stuk. Een prijsstijging van 8,45 euro of 62,5%!! Zo ook met andere blokken. Het lijkt mooi maar Frits weet zelf wel dat dit een verkooptruc is. Vraag maar ook gelijk even naar 'r produktiejaar van die dozen.

Let wel. De geldt niet voor alle cakes!

grtz

Palm ass was in 07 ook 75€ pst volgens mij.. Nu inde winkel vele malen hoger. En dus is een prijs als 75€, welke 4 jaar geleden normaal was nu een top korting.

Helaas schiet alle vuurwerk steeds omhoog, door verschillende factoren waardoor er nu eenmaal absurde prijzen gehanteerd worden.

Heb even een opmerking omtrent bepaalde items, deze schijnen Goedkoop verkocht te worden.. echter van veel produkten zijn nog de prijzen te vinden die men in 2007/2008 hanteerde. Het is dan wel 3 jaar geleden (nu komend jaar dus 4 jaar), maar het valt mij wel op dat de potten dan bijna verdubbeld zijn qua prijs. De JW106 bijvoorbeeld, adviesprijs in 2007 13,50 euro. Nu wordt er een karton aangeboden met 12 stuks voor 99,50 euro. Normale prijs 21,95 euro per stuk. Een prijsstijging van 8,45 euro of 62,5%!! Zo ook met andere blokken. Het lijkt mooi maar Frits weet zelf wel dat dit een verkooptruc is. Vraag maar ook gelijk even naar 'r produktiejaar van die dozen.

Let wel. De geldt niet voor alle cakes!

grtz

Hoelang zat hij wel met die kartonnen in zijn maag omdat niemand ze wilde kopen? Denk zo hoe meer hij verkoopt, des te meer ruimte voor andere producten heeft hij! Vele oude kartons nemen veel ruimte in! Hierdoor loopt hij omzet mis, want hij moet tenslotte ook eten!

los van dat alles...het is het ook geen 2007 meer nu toch?
Dus prima als je prijzen gaat vergelijken...maar op die manier is alles nu duur.

Neem bijvoorbeeld de benzineprijs...weet je wat die in 2007 was? Ik snap best dat jullie aangeven dat de korting misschien enigszins scheef is, maar op zich blijft het een mooie prijs nu toch?

In 2007 was Jorge extreem goedkoop, jaar erop gemiddelde prijsstijging van 30% ja. En dat had te maken met de extreem kleine winstmarge die winkeliers destijds hadden. Dus dat is geen goed vergelijkingsjaar vind ik.

Lidu Big Box is jaren ook in sommige gevallen spotgoedkoop geweest. B&W is niet voor niets failliet. Als de winkeliers jouw producten niet af willen nemen, omdat de winstmarge te klein is, dan ga je gewoon kapot. Vandaar dat Jorge ook de prijzen omhoog moest gooien en dat degenen die slim ingekocht hadden het jaar erop met een overschot zaten, omdat de aantrekkelijkheid van de Jorge producten drastisch af nam.

En ja, ik kocht ook geen Jorge meer vanwege een gemiddelde prijsstijging van 30% op één jaar. Maar als ik nu zie voor welke bedragen sommige kartonnen weg zijn gegaan, dan baal ik dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de kartonactie...

Palm ass was in 07 ook 75€ pst volgens mij.. Nu inde winkel vele malen hoger. En dus is een prijs als 75€, welke 4 jaar geleden normaal was nu een top korting.

Helaas schiet alle vuurwerk steeds omhoog, door verschillende factoren waardoor er nu eenmaal absurde prijzen gehanteerd worden.

Weet je zeker wat je zegt?
Palm Assortiment was 75 euro ja. Voor 6 potten, niet voor 12 stuks. En die zijn pas in 2009 op de markt gekomen.

Ik heb de indruk dat je de plank dan ook mis slaat met je bericht.

weet je zeker wat je zegt?
Palm assortiment was 75 euro ja. Voor 6 potten, niet voor 12 stuks. En die zijn pas in 2009 op de markt gekomen.

12 = 150€...

Dan zou het trouwens 09 zijn geweest ipv 07, boeit niet heel veel. Weet vrij zker dat je ze hier in Den Haag kon krijgen voor dat bedrag.

Weet je zeker wat je zegt?
Palm Assortiment was 75 euro ja. Voor 6 potten, niet voor 12 stuks. En die zijn pas in 2009 op de markt gekomen.

vorig jaar werd het palm assortiment verkocht voor 99,95 en dat waren 6 cakes.

nu krijg je dus het 2e assortiment met 50% korting

Ik geloof dat ik wat gemist heb.

De prijzen voor Jorge artikelen waren in 2007 inderdaad extreem laag, zo laag dat er artikelen verkocht werden onder de kostprijs van de importeur(rekenfoutje).
Daar heb ik en jullie ook waarschijnlijk geen of te weinig gebruik van gemaakt want al in 2008 werden de prijzen flink naar boven bijgesteld.
Ook voor ons winkeliers was de inkoop flink omhoog gegaan.
Nu zijn er artikelen in kartonvoordeel voor prijzen waar ik ze destijds zelf niet voor kon inkopen maar ik ben niet van plan om alles zelf af te steken dus verkoop ik alles zolang de voorraad strekt.

Het palm assortiment kostte vorig jaar €99.95 en in 2009 €99.50 bij ons.
Dit waren 6 cakes. In 1 karton zitten er 2 x 6 stuks dus 12.

Nog meer vragen?

Voor iedereen die het nog niet gezien heeft een karton cruise rockets voor 150 Euro
36x5= 180 150/180=83cent per stuk :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan