WTF Intense

Eens, maar voor die prijs iig 1 de gok genomen. Heb al 2x de Katan Special #4, en deze haal ik wellicht ook nog dubbel voor die prijs om cake 4 op een ander moment in de show te schieten.

Vond dit een van de beste boxen van de avond, helemaal als je hem niet in een show schiet!
Precies dezelfde box als de special 4 van Katan (of juist anders om :D )

Twee tonen rauwe fluiters,
Leaves en brocade effect,
De pauzes waren ook erg goed getimed, wanneer de eerste cake klaar was met fluiten begon de 2e pas.

Hij viel iedereen op in de buurt!

De naam past ook goed bij de box, hij was zekers INTENSE, een echte Vuurwerktopper! :)

Vond dit een van de beste boxen van de avond, helemaal als je hem niet in een show schiet!
Precies dezelfde box als de special 4 van Katan (of juist anders om :D )

Twee tonen rauwe fluiters,
Leaves en brocade effect,
De pauzes waren ook erg goed getimed, wanneer de eerste cake klaar was met fluiten begon de 2e pas.

Hij viel iedereen op in de buurt!

De naam past ook goed bij de box, hij was zekers INTENSE, een echte Vuurwerktopper! :)

Geweldig ding zo te zien. De timing is inderdaad goed. :applause:

Goddumme die laatste cake blijft gaaf he! Gave box zo stand-alone, hier trek je de aandacht wel mee! Ook de rode falling leaves zijn tof, eigenlijk nog gaver dan die laffe crackling boeketjes.

Dit is zeer zeker een van de betere fluitbakken die ik gezien heb. Komt op mijn wenslijstje.

Update: Net even gekeken naar de prijs, helaas valt deze voor mij dan af. :(
ps. Kruitgewicht is 1480 gram en niet 2000.

Ouch me portemonnee, 199,99eu maar kon hem niet laten liggen.
Wat een geweld, kan niet wachten!

Edit: Typfout: 119,99eu uiteraard:bonk:

Laatst bewerkt:
Ouch me portemonnee, 199,99eu maar kon hem niet laten liggen.
Wat een geweld, kan niet wachten!

Huh, werkelijk, heb je echt 200 euro betaald? Pfff... in mijn ogen is geen enkel 100 shots bakkie met 1500 gram kruit 200 euro waard, echt geen één. Dan betaal je 50 euro voor een 25 shots cake met 375 gram kruit en een kaliber van slechts 25mm. Heb je niet verder gekeken zoals hierboven ook al is aangegeven, 120 euro is toch een groot verschil. Daar kon je wel een stukje voor omrijden. Ik hoop met mijn vuurwerkhart dat je er ontzettend veel van kan genieten en dat je er na 2 jaar nog met heel veel plezier aan terug kan denken. :wink:

de Intense van vuurwerktoppers heeft alleen falling leaves/brocade effect en GEEN crackling cactus.
lijkt er dus op dat de nieuwe batch special#4 de omlabeling is van de intense, en de intense NIET de omlabeling is van de special #4 :)

de Intense van vuurwerktoppers heeft alleen falling leaves/brocade effect en GEEN crackling cactus.
lijkt er dus op dat de nieuwe batch special#4 de omlabeling is van de intense, en de intense NIET de omlabeling is van de special #4 :)

wooooow! flinke typfout, excuus.
119,99eu moet het inderdaad zijn, voor 199,99eu had ik hem zeker niet genomen nee.:bye:

Wat Ajaxciedjuhh zegt klopt, het is inderdaad andersom (zonder van de special 4 overigens).

Vind dit een hele goede Cakebox Samen geschoten met de WTF! Extreme.
Overgang van fluit is heel nice, laatste cake ramt alles er prachtig uit! Chapeau Vuurwerktoppers.

Heel erg genoten van deze topper!
Volgend jaar zeker weer op de lijst.

Ps. Video uploaden gaat op de 1 of andere manier niet goed. Dus link toegevoegd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zie deze niet op de site. Drie verschillende dealers geselecteerd, neem aan dat deze niet door de keuring is of niet binnen komt ?
Wel jammer, een van de weinige producten die ik wel tof vind.

Welke batch Intense was dit? Zijn er anderen die de Intense hebben gehad? Zo ja, hetzelfde debacle als de Special#4? Anders zou dit wel een heel goed alternatief zijn voor de oude Special#4.

Wordt niet meer gemaakt dan wel opnieuw bedacht.
Er is nog wel een aanzienlijke hoeveelheid restvoorraad van deze dus dit seizoen vast wel ergens te bestellen :)

Als ik kijk bij mij in de omgeving kan ik zo al 5 winkels opnoemen die deze nog dik 10+ over hebben.

Back
Bovenaan