Wrecking Balls

had ik ook bij een paar... 1 op de 3 ging niet af... de inhoud, die keurig in een soort papieren zakje zit legde ik dan op een fonteintje... leuk extra effect

Mooie dingen maar wat ik dan weer apart vind is dat men spreekt over veiligheid vergroten maar dan wel dergelijke dingen op de markt brengen.

Met voldoende afstand is er niets aan de hand, maar een kind die om middernacht in een nauwe straat deze dingen afsteekt vind ik geen prettige gedachte.

Mooie dingen maar wat ik dan weer apart vind is dat men spreekt over veiligheid vergroten maar dan wel dergelijke dingen op de markt brengen.

Met voldoende afstand is er niets aan de hand, maar een kind die om middernacht in een nauwe straat deze dingen afsteekt vind ik geen prettige gedachte.

Er staat duidelijk op dat je 8 meter afstand moet houden. Heb de cracklingballs van meerdere importeurs gehad en in de winkel hebben ze er allemaal voor gewaarschuwd voldoende afstand te houden

2x de box hiervan gehad. En wat een heerlijke dingen zijn dit toch.. de eerste keer dat ik em afstak. Dacht ik Holly.sh.. volgendjaar zeker meer van deze toppers

Heb er 50 gehad en geen 1 weigerde.. soms was het wel even zoekken naar het lontje. Maar alles ging netjes af.

Laatst bewerkt:
Had hier ook 2 pakjes van de XXL, donders wat een uitwerking. Wow effect bij de eerste was verbluffend.

Zijn deze dit jaar nog op de markt? Zie ze namelijk niet meer staan op de vuurwerktotaal website...

Deze waren toch per direct erui toch mag toch niet meer aan geboden worden? Valk verkoopt ze nog steeds op de website wel mooie dingen trouwens

Deze waren toch per direct erui toch mag toch niet meer aan geboden worden? Valk verkoopt ze nog steeds op de website wel mooie dingen trouwens

Yep, ze mogen niet verkocht worden aan consumenten, Ook geen restvoorraad.
Zie het hier en daar ook nog te koop staan maar weet niet wat hun gaan doen want meegeven mogen ze niet doen.

Back
Bovenaan