Wrecking Balls

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1935
Artikelnaam: Wrecking Balls
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 3,33

200920181648351935decibullwreckingballs2.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi om te zien dat VWT deze nu ook in het assortiment heeft. Gaan er zeker bij komen dit jaar. Prachtig stook waar.

Zouden deze een beetje vergelijkbaar zijn met die Big Balls van Zena? Geen idee wat ik me hier anders bij voor moet stellen.. Lijkt me in dat geval wel leuk stookvoer! :D

Vind ze opzich voor €1,11 p/st. wel ietsje aanbde prijzige kant. Maar vind dit toch wel weer een heel stuk vetter dan de standaard kanonslag. We gaan ze testen!

25 stuks voor 19,99 betekent 0,80 per stuk. Heb vorig jaar de Zena variant gehad, ik vond ze wel leuk

Ze zijn heel vet. Heb er net 1 gezien. paar vierkante meter gevuld met titanium crackling en echt hard in crackling termen. Aldi xxl bal (oude versie) x6 ongeveer.

Ze zijn heel vet. Heb er net 1 gezien. paar vierkante meter gevuld met titanium crackling en echt hard in crackling termen.

nice, heb deze net meegenomen in de losse verkoop. Heb ook de balls van katan en heron, dus kan ik mooi vergelijken. Ze zijn echter niet rood maar goud

Deze ook nog in met de losse verkoop meegenomen. En ze waren verrassend goed!
Veel groter effect dan ik in eerste instantie dacht.
Raad daarom een afstand groter dan 1 meter wel aan :bonk:
20181231_121444.jpg
20181231_121453.jpg

Er staat ook 8 meter afstand houden op de beschrijving. Dat snap ik wel. Ik had twee pakken aangeschaft voor in de vooravond maar had er meer moeten kopen. Wat een crackling effect geeft dit zeg! Niet te vergelijken met de kleinere varianten. Als ze uit elkaar knallen denk je, okay? Maar daarna.. Pfff!

Deze waren inderdaad top! Alleen jammer dat de lontjes van zulke slechte kwaliteit waren. Van de 9 stuks die ik had waren er 3 die door knakjes in het lont niet af gingen. :sad:

Deze waren inderdaad top! Alleen jammer dat de lontjes van zulke slechte kwaliteit waren. Van de 9 stuks die ik had waren er 3 die door knakjes in het lont niet af gingen. :sad:

Dat is balen, deze waren inderdaad steengoed! Je kon het lontje er nog een klein stukje verder uittrekken, misschien een tip voor volgend jaar?

Back
Bovenaan