Workshop 2011

RF JEROEN

VWC lid
Liefhebbers, Detaillisten en Vrienden.

Het jaar 2011 staat alweer bijna voor de deur.
Velen zijn bezig met plannen maken hoe en met wat ze 2010 gaan afsluiten.
Velen van jullie zijn al druk bezig op de forums om te kijken naar het mooiste en beste vuurwerk.
Vooral blijven doen en blijf het zakgeld sparen immers we hebben de artikelen binnen en zullen spoedig met de complete nieuwe lijn naar dit forum komen.

Maar in 2011 gaat Royalfireworks ook weer een workshop houden.
Om nu een eenheid en overeenstemming te krijgen voor de deelnemers willen we jullie vragen welke maand dit voor de belangstellenden prettig uitkomt.

Zouden jullie als je deel wil nemen een email willen sturen naar [email protected] en daar kenbaar willen maken welke maand prettig is. Dan kunnen we inventariseren en concretere plannen maken.

Hou de verschillende dealers van ons in de gaten, ook dit jaar kan je een workshop winnen bij enkele van onze dealers!

Een fijne dag verder. :):bye:

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

workshop!

workshop!

Hallo liefhebbers,

Waar blijven jullie mails? Tot op heden nog niet echt veel mail binnen gekregen of zijn jullie nu bezig met folders aan het uitpluizen?

Na 31-12-10 komt 2011 dus mail de voorkeurs maand.

Groeten en gezellige tijd allen. :bye:

Team Royal Fireworks

Jeroen goed idee.Maar wat houd deze workshop precies in?ik vind de maand april wel een goede maand.

Zo ging het de vorige keer:

1. Stukje theorie over vuurwerk en pyrotechniek en wie Royal Firework is en wat ze doen.
2. Wat je hebt geleerd uitvoeren. Cakes en shells schietklaar maken. Letterbord maken.
3. Alles opbouwen, rekken en cakes klaarzetten, mortieren laden, alles voorzien van een ontsteker. daarna wordt alles verbonden en er word getest.
4. Ontbranding. Genieten van waar we met zijn allen de hele dag aan hebben gewerkt.
5. Veld word gecontroleerd. Daarna alles opruimen en een biertje achteraf.

Als je je aanmeld krijg je een bevestiging. Daarna krijg je een mail met een bijlage die gaat over de gegevens die nodig zijn bij het opmaken van de vergunning dit zijn: je adresgegevens e.d. + een kopie van je legitimatiebewijs die je ook dient mee te nemen tijdens de workshop. Let wel: minimum leeftijd is 18 jaar.

Zo ging het de vorige keer:

1. Stukje theorie over vuurwerk en pyrotechniek en wie Royal Firework is en wat ze doen.
2. Wat je hebt geleerd uitvoeren. Cakes en shells schietklaar maken. Letterbord maken.
3. Alles opbouwen, rekken en cakes klaarzetten, mortieren laden, alles voorzien van een ontsteker. daarna wordt alles verbonden en er word getest.
4. Ontbranding. Genieten van waar we met zijn allen de hele dag aan hebben gewerkt.
5. Veld word gecontroleerd. Daarna alles opruimen en een biertje achteraf.

Dat lijkt me zeer gezellig en informatief ik wil hier wel graag bij zijn.Dus Jeroen je kan mijn mailtje verwachten.En bedankt Genius voor de aanvullende info.

Waarom is hier btw zoveel geld voor nodig? Kost het zoveel om vergunnig etc. te regelen?

In de aanvraag van de vergunning zitten weinig kosten.

Maar de kosten zijn uit te schrijven over de onderstaande posten.

Vuurwerk.Hier gaat het meeste geld aan op.
Ontstekingsmiddelen.
Tijd.
Personeel.
Eten.
Drinken.
Lokatie.
Transport.

grtz

In de aanvraag van de vergunning zitten weinig kosten.

Maar de kosten zijn uit te schrijven over de onderstaande posten.

Vuurwerk.Hier gaat het meeste geld aan op.
Ontstekingsmiddelen.
Tijd.
Personeel.
Eten.
Drinken.
Lokatie.
Transport.

grtz

een groot gedeelte hiervan klopt het grootste gedeelte van het geld word gebruikt(zijn we kwijt ) aan het vuurwerk de ontstekers en bekabeling, daarnaast klopt het dat wij er natuurlijk ook voor zorgen dat er kwa eten en drinken die dag niks ontbreekt , met natuurlijk aan het einde van de dag een heerlijke bbq waar we natuurlijk maar een paar stukjes vlees hebben maar meer dan voldoende voor de hele klas , ook kwa lokatie en transport zitten er natuurlijk kosten aan verbonden , het enige waar geen geld naartoe gaat is het personeel , dat denkt en zegt iedereen helaas maar wij ( als personeel zijnde ) werken die dag allemaal op vrijwillige basis , omdat wij het A leuk werk vinden B op deze manier kunnen wij onze kennis over brengen op jullie freaks en daarbij dus gelijk nieuwe mensen leren kennen .
dus alles kwa onkosten klopt op het betalen van het personeel na.

mvg

team royalfireworks

Laatst bewerkt:
Nieuws van Royal

Nieuws van Royal

Dit jaar zal de eerste workshop in Nederland plaats vinden rond eind mei/ begin juni. Het streven is een show op te bouwen met een max. kaliber van 6 inch. Daaronder bevinden zich ook de eerste echte "Royal Fireworks shells." Verder zal de show bestaan uit cakes, candles, minebags en een letterbord.

kosten: €300,-
minimum leeftijd: 18 jaar
eten en drinken inbegrepen.

inschrijven via email: [email protected]
(inschrijven is vrijblijvend tot schriftelijke bevestiging van de deelnemer).

Schrijf je nu in en mis deze gezellige dag niet!

Fijn om te horen dat de 1e bommen dan ook eindelijk gebruikt gaan worden.
Ben echt reuze benieuwd hoe ze zijn.
Al met al denk ik dat het weer een zeer leuke dag zal zijn.

Dus mensen laat deze kans niet aan je neus voorbij gaan en meld je aan:p

Gaaf en een beetje jammer dat deze topic me nu opvalt.
Maar ik ben nog aan het twijfelen.
Aangezien er een vakantie naar Canada in planning staat.
En ik moet toch wel wat geld sparen....

(Heeft iemand een geldboom in de aanbieding, pm me even.:wink:)

ik zeg al 3x ik ga, maar steeds kwam er nix van!
NU wil ik serieus even bekijken of het nu wel kan!
lijkt me zeer leuk en gezellig! en een hele beleving.

Ik zou wel willen, maar krijg denk ik geen toestemming van mijn vrouw om hierheen te gaan. Kost net iets teveel.
Jammer. Voor degenen die wel gaan: Veel plezier;-)

greetzz

pffff ik wil zo graag wil alles leren altijd al gewild. Zit helaas krap bij kas maar ga er alles aan doen om het voor mekaar te krijgen.

Back
Bovenaan