Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verbod is er nog niet door![]()
Vindt de prijzen alleen maar goedkoper geworden tov aantal jaar geleden. Als je ziet wat je nu krijgt voor een x bedrag kwa grote (compound)boxen, kreeg je vroeger een 19sh/200 grams assortiment van 4st voor.
De standaard is tegenwoordig simpelweg hoger...of de lat, het is maar hoe je het wil noemen.
waar je vroeger nog de show kon stelen met een paar simpele 19/25 shots cakes, simpelweg omdat de meeste mensen niet zoveel vuurwerk kochten, moet je nu met een flink stel compounds op de proppen komen, liefst nog twee tegelijk, om een beetje indruk te kunnen maken.
als ik bij ons in de buurt kijk is het vuurwerk, op de paar diehards na, een stuk minder zwaar geworden kwa illegaal vuurwerk, maar zijn er aan de andere kant veel meer mensen die een hoger budget uitgeven voor legaal vuurwerk.
Bingo. Zo is het.zoveel manieren om naar dit topic te kijken maat in de basis is vuurwerk een luxe artikel.
Het gaat toch niet om indruk maken? Gaat om je eigen beleving, ik kan van klein vuurwerk net zo genieten als van grote compounds...
Dat zal dan per persoon verschillen, maar als ik naar mijzelf kijk speelt “indruk maken” eerlijk gezegd wel een rol. Al is het alleen maar voor mezelf...dan doel ik op het feit dat ik elk jaar meer en groter wil omdat ik simpelweg steeds minder snel onder de indruk en tevreden ben en toch een soort “wow” effect wil hebben.
En het klinkt misschien heel zielig, maar ergens wil ik ook altijd gewoon het beste vuurwerk uit de buurt hebben. Niet dat ikjaloers ben als de buurman mooier vuurwerk heeft hoor, integendeel, daar kan ik ook erg van genieten... maar ja, ik weet niet, zelfde als dat ik ga sporten bijvoorbeeld, Het is niet erg als ik verlies of minder ben dan een ander, maar stiekem wil ik toch altijd winnen haha.
maar op zich ben ik het ook wel weer met je eens. ik kan net zo goed genieten van het afsteken van wat tolletjes met de kids... eigenlijk alleen de geur van vuurwerk zorgt al voor een soort van adrenaline kick haha.