Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.

masters

VWC lid
hallo.

ik had vorig jaar meerdere van deze wondertollen.
ook van verschillende merken.
die van het ene merk gingen hard(voor nederlands vw)
en de andere knalde minder.

kan iemand mij vertellen welk merk hard ging afgelopen jaar?
want ik weet niet meer welke het waren:bye:

Volgensmij waren het de ''Twister knal'' van GBV die zo hard ging.

Groeten,
Pyro-rola

Klopt!

Ze gingen inderdaad flink hard , bij mij in de straat is er nog een autoalarm door afgegaan toen hij 1 meter van de auto afknalde :shocked: , die dingen hebben een eigen wil ! :bonk:

~KS

Klopt. En naast de GBV Twister was er ook de grondbloem met knal van Zena (Original) die erg goed knalde.

Hier de foto's van beide producten:

GBV - Twister met knal
resize.asp

Zena - Grondbloem Flower w/report
NL424Groundbloomflower125.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Groetjes,
Cameo

Dit zijn de beste "knallers" te krijgen, ik had dit jaar ook een pakje om te testen van die GBV twisters. Dit jaar ga ik een paar pakjes ervan halen, heerlijke knallers.

De tollen met knal van Wolff knallen ook flink. Ik weet niet hoe ze in vergelijking zijn met die van GBV, maar deze zijn ook zeer hard voor Nederlandse begrippen:)

b1236.jpg

Ik had vorig jaar die van Zena net als die gene die gepost is, maar dan blauw, ze gingen harder dan een rotje!

De spinning flower van wolff gaat zoo lekker. Voor nederlands begrip zeker de beste knaller(niet vergeleken met de andere grondbloemknal)voorig jaar 8 pakjes van 36 gehad, dit jaar worden dat er zeker meer.:wink:

Ik had afgelopen jaar de space spinners van Mercurius waren nieuw in de collectie van 2007
Effectomschrijving: 10 grondbloemen in een doosje met op het eind een knetterende verrassing.

nouja allemaal knalden ze gewoon heb er nog één liggen zal wel eens filmen
maar de knal viel erg tegen. zachter al een kanonslag
sany0010af0.jpg

foto; Tunit

Laatst bewerkt:
Ik had dit jaar de vernieuwde twisters van pyro power, dus met knal. Deze knalden erg goed moet ik zeggen, absoluut harder dan een kanonslag.

Ik vond de Twister knal zoals ie bij GBV toch wel zeer bijzonder, eerst het klassieke grondbloem effect en da een superharde knal. Ik was echt onder de indruk van de knal:thumbup:

De tollen met knal van Wolff knallen ook flink. Ik weet niet hoe ze in vergelijking zijn met die van GBV, maar deze zijn ook zeer hard voor Nederlandse begrippen:)

b1236.jpg

De spinning flower van wolff gaat zoo lekker. Voor nederlands begrip zeker de beste knaller(niet vergeleken met de andere grondbloemknal)voorig jaar 8 pakjes van 36 gehad, dit jaar worden dat er zeker meer.:wink:

Klopt, de wondertol met knal van Wolff knalt vrij goed. Maar ik heb afgelopen jaar 3 tollen kunnen vergelijken; Wolff, Lesli en GBV.
Ik geloof te herinneren dat die van Lesli echt slecht waren, die van Wolff knalden vrij goed maar die van GBV knalden toch wel een stuk harder.
Die van GBV waren ook de meest constante; Ik heb nauwelijks tollen gehad die geen knal gaven.
Die van Lesli daarentegen gaven een natte plof, of 'knalden' helemaal niet. Afrader dus.:wink:
:bye:

Laatst bewerkt:
Klopt, de wondertol met knal van Wolff knalt vrij goed. Maar ik heb afgelopen jaar 3 tollen kunnen vergelijken; Wolff, Lesli en GBV.
Ik geloof te herinneren dat die van Lesli echt slecht waren, die van Wolff knalden vrij goed maar die van GBV knalden toch wel een stuk harder.
Die van GBV waren ook de meest constante; Ik heb nauwelijks tollen gehad die geen knal gaven.
Die van Lesli daarentegen gaven een natte plof, of 'knalden' helemaal niet. Afrader dus.:wink:
:bye:

ik had die van Lesli en ik vond ze juist goed gaan, redelijke knal en ze deden het allemaal. Ik vind ze aan te raden. (misschien heb jij gewoon een slechte doos gehad)

Ik had die van Devil Serie (Cafferata) tot mijn spijt maar 2 pakjes genomen, ze knalden echt hard!
Kwam in de buurt van een Letse Nitraat, ik had ze nog tegelijk gedaan en zo erg veel scheelde het nog geneens.

Ik denk dat het dezelfde redenen heeft als de knalcake's in Nederland, de knallen mogen harder zijn als er iets aan toegevoegd is toch?
Een gekleurde tail, of klein boeketje of wat dan ook ikw eet niet hoe dat precies zit.

Dit zal ook wel met deze dingen gelden, het is een grondbloem met knal en omdat die eerst tolt mag de knal harder zijn, of zit ik er totaal naast?

3 jaar geleden had ik die van Hardix. Ik was verbaasd over de knal. Ik kreeg een piep in me oren bij 2m afstand. Wel lekker dof hoor. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan