Wonderfull Heaven [Uitloop]

Zeker een mooie pot, Alleen is 30 euro wel wat aan de hoge kant. En aangezien ik al veel potten met goud heb besteld, weet ik nog niet zeker of ik deze neem.. Maar zeker leuk om over na te denken.

ik post het hier maar, maar wil ff zeggen dat het schieten wel goed is dit jaar.
Eerst per 1 en dan per 3, Dan krijg je een goed beeld van de pot zelf en ook nog eens redelijk wat vuurwerk voorgeschoteld. Goed gedaan;-)

greetzz

Dit is toch niet duur?
Zie dan hoe mooie kwaliteit blauw en goud eruit komt!
Zet er 3 in Fanshape en je hebt een hele leuke combi hoor!
Maar alleen volstaat zo'n bak ook al.

Heel eerlijk gezegt vind ik hem ook niet te duur. Hebben er ook redelijk wat beelden mee gecreeerd in diverse showtjes.
Zie hier in dit filmpje bijvoorbeeld op 4.30
Vind het zelf een erg mooie cake, met zeer goede goude en blauwe kleuren.

vandaag live mogen aanschouwen en vond dit toch een van de betere cakes die er geschoten werd. had me nooit zo verdiepd in deze cake, maar hij kwam bij mij erg goed over op de demo alleen dan kijk je naar de prijs en dan schikt die €30 toch ook wel af voor maar 19schoten. Dus ondanks dat het gewoon een erg mooie cake is om naar te kijken komt hij er bij mij niet bij door een te hoge prijs.

Hier nog een filmpje van deze cake:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als je hem zo ziet en je weet de prijs niet dan vind ik hem wel erg mooi trouwens:)

Back
Bovenaan