INLEIDING VUURWERKCREW
Wolff Vuurwerk is altijd “hot news”
In de diverse poll,s komen zij steeds vaker als overwinnaar tevoorschijn, met de door leden als beste beoordeelde vuurwerkimporteur/vuurwerkmerken.
Ook is op onze website gebleken dat de topics over Wolff Vuurwerk met grote belangstelling gelezen worden.
Alleen al de simpele mededeling dat Vuurwerkcrew is uitgenodigd voor de demo van september aanstaande levert in dat topic meer dan 40 reacties op en is dat topic inmiddels meer dan 1.100 keer gelezen.!!!!
Zoals gezegd houdt Wolff in september haar jaarlijkse open dag met demoshow voor detaillisten. Na afloop van deze avond mogen de website,s waaronder Vuurwerkcrew alle bekende informatie over de nieuwe producten prijsgeven.
Om toch aan de groeiende informatiebehoefte van de leden van Vuurwerkcrew tegemoet te komen heb ik gisteren contact opgenomen met Wolff Vuurwerk of zij wellicht al iets meer van de sluier willen oplichten zodat jullie allemaal gerust met vakantie kunnen gaan..
Het contact met Harry van Wolff levert het volgende “persbericht” op.
Ik wens jullie veel leesplezier en hoop dat jullie informatiebehoefte hier enigszins mee bevredigd wordt.
PERSBERICHT WOLLF VUURWERK
Hallo Fred,
Ja,ja, wij zijn d’r klaar voor !!
We hebben je al eens uitgelegd hoe kritisch wij zijn bij het selecteren van onze nieuwe artikelen.
Alleen het beste is goed genoeg voor Wolff en dan ook nog tegen een eerlijke (betaalbare) prijs.
Voor dat we naar China gingen in het voorjaar zeiden we (Jeroen, Lucas en ik) nog tegen elkaar; “eigenlijk hoeven we niet zoveel te vernieuwen dit komende jaar”.
Maar ja, als je dan eenmaal in China bent en uit duizenden artikelen mag kiezen ben je vlug “om” !
Je let daarbij op nieuwe effecten, combinaties van effecten en last but not least; de prijs/kwaliteits verhouding !
Zo als eerder gezegd hadden we zelf ook nog een (kort) verlanglijstje.
Eigenlijk hebben we in alle (prijs)segmenten wel wat nieuws gevonden, uiteraard met de nadruk op de “potten”.
In combinatie met de mede door ons zelf ontworpen labels hebben we weer echte “eyecatchers”.
Ook in commercieel opzicht zijn we tevreden, weer hebben we een aantal belangrijke “witte vlekken” in ons dealernetwerk weten in te vullen.
Om ons belangrijkste uitgangspunt; luisteren naar consumenten kracht bij te zetten hanteren we de kreet “this is what we want” zijnde de stem van de consument.
Want uiteindelijk bepaalt de consument hoe goed onze producten zijn.
Met vriendelijke groet / Best regards,
Harry Puplichuizen
Wolff Vuurwerk is altijd “hot news”
In de diverse poll,s komen zij steeds vaker als overwinnaar tevoorschijn, met de door leden als beste beoordeelde vuurwerkimporteur/vuurwerkmerken.
Ook is op onze website gebleken dat de topics over Wolff Vuurwerk met grote belangstelling gelezen worden.
Alleen al de simpele mededeling dat Vuurwerkcrew is uitgenodigd voor de demo van september aanstaande levert in dat topic meer dan 40 reacties op en is dat topic inmiddels meer dan 1.100 keer gelezen.!!!!
Zoals gezegd houdt Wolff in september haar jaarlijkse open dag met demoshow voor detaillisten. Na afloop van deze avond mogen de website,s waaronder Vuurwerkcrew alle bekende informatie over de nieuwe producten prijsgeven.
Om toch aan de groeiende informatiebehoefte van de leden van Vuurwerkcrew tegemoet te komen heb ik gisteren contact opgenomen met Wolff Vuurwerk of zij wellicht al iets meer van de sluier willen oplichten zodat jullie allemaal gerust met vakantie kunnen gaan..
Het contact met Harry van Wolff levert het volgende “persbericht” op.
Ik wens jullie veel leesplezier en hoop dat jullie informatiebehoefte hier enigszins mee bevredigd wordt.
PERSBERICHT WOLLF VUURWERK
Hallo Fred,
Ja,ja, wij zijn d’r klaar voor !!
We hebben je al eens uitgelegd hoe kritisch wij zijn bij het selecteren van onze nieuwe artikelen.
Alleen het beste is goed genoeg voor Wolff en dan ook nog tegen een eerlijke (betaalbare) prijs.
Voor dat we naar China gingen in het voorjaar zeiden we (Jeroen, Lucas en ik) nog tegen elkaar; “eigenlijk hoeven we niet zoveel te vernieuwen dit komende jaar”.
Maar ja, als je dan eenmaal in China bent en uit duizenden artikelen mag kiezen ben je vlug “om” !
Je let daarbij op nieuwe effecten, combinaties van effecten en last but not least; de prijs/kwaliteits verhouding !
Zo als eerder gezegd hadden we zelf ook nog een (kort) verlanglijstje.
Eigenlijk hebben we in alle (prijs)segmenten wel wat nieuws gevonden, uiteraard met de nadruk op de “potten”.
In combinatie met de mede door ons zelf ontworpen labels hebben we weer echte “eyecatchers”.
Ook in commercieel opzicht zijn we tevreden, weer hebben we een aantal belangrijke “witte vlekken” in ons dealernetwerk weten in te vullen.
Om ons belangrijkste uitgangspunt; luisteren naar consumenten kracht bij te zetten hanteren we de kreet “this is what we want” zijnde de stem van de consument.
Want uiteindelijk bepaalt de consument hoe goed onze producten zijn.
Met vriendelijke groet / Best regards,
Harry Puplichuizen