Woede

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: LE03302
Artikelnaam: Woede
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 423 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving:
Het meest voorkomende menselijke trekje.
Tussen 0 en 5 seconde kan woede zich openbaren, zo ook deze cake.
Kort, maar zeer krachtig is dan ook deze woede aanval.
Zo snel als de woede zich openbaart, zo snel is hij ook weer weg.
Maar vergeten doen we dit menselijke trekje niet.

Tijdsduur: 6-8 seconden
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: €42,50 (2015)

Wij danken Witte Tentenverhuur voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ontzettend mooie gouden cake zoals het hoort :p Maar om in 5 sec 45 euro weg te knallen ? ik moet er even over nadenken hoor :)

Wat een beest... Toepasselijke naam ook. Een leek zal woedend zijn als hij zijn 45 euro in 5 sec ziet opbranden in de lucht.:rolleyes:

Maar toch leuk ding. En nou ik er over nadenk, er zijn ook freaks die cakes verbouwen zodat ze zich in 1x leeg schieten. Scheelt dit weer tijd!

Laatst bewerkt:
Dit is rond uit geldverspilling zeg.

Edit

Heb het filmpje nog een paar keer gekeken ( Op HD nu ) en vind het toch een brute cake. Prijs vond/vind ik eigenlijks te duur als je naar de secondens gaat kijken wat je ervoor krijgt. Maar het is wel de intensievste pot op de nederlandse markt en perfect als afsluiting denk ik. Of ik hem neem, ik weet het nog niet

Laatst bewerkt:
Hij is ZO gaaf :D Echt super hoe deze cake in 1x 30 shots eruit ramt. De prijs is vrij hoog ik moet nog even denken :)

Echt, ik heb 'm nu iets van 5 keer bekeken, en ik zie de 30 schoten er écht niet aan af. Ik krijg de neiging het pure oplichting te noemen... Vergelijk het even met Royal's Vast Fortune, heel wat kaler met 8shots, maar nog mét mines en ook al had het dat niet, opgeteld qua prijs nog altijd een stúk goedkoper... Jemig, ik maak me hier beetje boos om. De leek zal zich opgelicht voelen (de rijken uitzonderd) de freak zal te weinig zijn om deze productie te rechtvaardigen. Ik moet dit topic maar even gaan negeren, anders blijf ik doorgaan...

Ik krijg de neiging het pure oplichting te noemen...
Dit was idd het zelfde als wat ik dacht. Kijk er zal toch interesse zijn vanuit de consument, anders zou zoiets natuurlijk niet op de markt komen lijkt mij. Maar ik hoef hem niet :)
Zonde van 40 euro in 8 seconden :p

Gr stefan

Hallo allemaal,

Wat zijn sommige van jullie toch weer snel op jullie vuurpijltjes getrapt,
en wat hadden we dit voorspeld, daarom wil ik ook even reageren.
Naar China gaan en leuk door de Chinees uitgezochte cakes aan wijzen dat kan iedereen.
Dan vervolgens bijna allemaal de zelfde cakes voor € 35,00 op de markt brengen is uiteraard 100% sucses verzekerd.
Maar je kop uit steken zelf dingen verzinnen en het risico lopen dat dit duur wordt, dat is andere koek.
Wij willen voor ieder wat wils, voor de consument en voor de echte liefhebber.
Voor mensen met een kleine beurs en voor mensen met een dikke beurs.
Wat me dan ook af en toe een beetje tegenvalt van jullie is dat jullie zo ontzettend naar jullie eigen smaak kijken en naar jullie eigen knip.
Iedereen hier binnen de firma vind Woede te duur, ik eigelijk ook, maar
ik weet wel hoe moeilijk het is om dit te maken, en ga daar nu even over na denken voor dat je comentaar geeft.
We moeten namelijk wel ons aan de regels houden, en met die wetenschap moet je je bedenken dat er echt op de secondes word gewerkt bij het produceren van deze cake.
En uiteraard zijn het gewoon 30 schoten, Ricardus toch!!!
Kom jij nu maar is naar onze demo, ik nodig jou persoonlijk uit en dan mag jij met een helmpje op en een jasje aan naast deze cake staan als we hem gaan showen,
en dan mag je aan iedereen vertellen wat een ... cake het is.
En hallo verdien ik inmiddels niet een beetje meer credit, als het om vuurwerk gaat, let maar op me woorden, Hoogmoed, ook een cake uit deze reeks, de naam zegt het al, is een kindje van MIKE, !!!!
Maar Ricardus gaan we je zien op de demo ??

Groeten Evelien

Ik ben echt razend benieuwd hoe deze in werkelijkheid zal zijn. Het is een bak geld wat in 1 klap weg is, maar als ie echt overweldigend is, tja, dan moet ie er toch een keer staan hoor. :p

Hallo allemaal,

Naar China gaan en leuk door de Chinees uitgezochte cakes aan wijzen dat kan iedereen.
Dan vervolgens bijna allemaal de zelfde cakes voor € 35,00 op de markt brengen is uiteraard 100% sucses verzekerd.
Maar je kop uit steken zelf dingen verzinnen en het risico lopen dat dit duur wordt, dat is andere koek.
Wat me dan ook af en toe een beetje tegenvalt van jullie is dat jullie zo ontzettend naar jullie eigen smaak kijken en naar jullie eigen knip.
ik weet wel hoe moeilijk het is om dit te maken, en ga daar nu even over na denken voor dat je comentaar geeft.
We moeten namelijk wel ons aan de regels houden, en met die wetenschap moet je je bedenken dat er echt op de secondes word gewerkt bij het produceren van deze cake.
Kom jij nu maar is naar onze demo, ik nodig jou persoonlijk uit en dan mag jij met een helmpje op en een jasje aan naast deze cake staan als we hem gaan showen,
En hallo verdien ik inmiddels niet een beetje meer credit, als het om vuurwerk gaat, let maar op me woorden, Hoogmoed, ook een cake uit deze reeks, de naam zegt het al, is een kindje van MIKE, !!!!

Groeten Evelien

zolang één 'h' je meer werk is dan zo'n cake ontwikkelen: Nee.

Hallo allemaal,

Groeten Evelien

Prijs is ietwat aan de hoge kant maar zoals je al zei, voor ieder wat wils.
Het is een mooie (en unieke) cake met 30 shoten in een keer de lucht in! wat een geweld moet dat worde. Als je deze afsteekt in de straat krijg je het nog vele weken/maanden te horen!

oh erg hé, een letter vergeten

Ik vind dat je nu jezelf wel aardig laat kennen hoor, je hebt werkelijk overal commentaar op, vandaar ook je hoge post gehalte, en durft gewoon weg de persoonlijke confrontatie niet aan.

Persoonlijk vind ik het een leuke cake, wel wat duur voor die paar seconden maar wel een specifieke cake voor de freaks.

Het enig waar ik dan weer wel bang voor ben is dat er verkopers zonder verstand van vuurwerk/of alleen om geld gewin vuurwerk verkopen zo'n cake bij een papa of mama in de handen duwen, die zich vervolgens om 00.05 uur aardig getild zal voelen.

Wat een pracht cake is dit.
Dit is voor mij wel een toppertje zo op film.
Ja, hij is duur, vooral voor de tijd.
Maar ik denk dat deze wel in de straat staat dit jaar.

Back
Bovenaan