Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Woede over dreigende vergunning voor vuurwerkopslag Enschede
This dat de mods hier al snel een straf punt geven dus laat ik het maar netjes houden. Maar die Rudi bakker moet is snel zijn grote mond houden wand menneer jut de boel ongeloofelijk op. En volgens mij heeft hij een flinke billenkoek nodig op zijn billetjes
Wat mij op de kast krijgt is dat de p.isvlek rb denkt ik niks dan ook een ander niks terwijl hij weet dat er meer dan alleen vuurwerk de lucht in ging en wij pas openheid kunnen krijgen in de verre toekomst.hij verpest de kansen van een ander met het verspreiden van halve waarheden en het zaaien van angst.hij blijft voor mij een ruggeprikker
dit is echt niet normaal wat die Bakker doet,pfffffff
was Bakker niet de meneer die vroeger graag een vuurwerkpakketje mee gaf aan de heren die kwamen controleren.en nu zal hij de firma Dreamfireworks moeten vertellen hoe het moet?
nee lekker bezig Rudi. laat ik verder maar niks zeggen damn
Zouden die mensen zich eens niet druk maken om het feit dat de regering het land op andere vlakken naar de verdommenis helpt, terwijl controles op vuurwerk extreem zijn?
inderdaad. NL kan het geld goed gebruiken. Alle aparatuur voor blussen de bouw zelf de verguningen leven best aardig wat op en ik geloof dat ook gemeente enschede dat kan gebruiken. Wat willen we anders in nederland. Weer een opslag plaats bouwen in polen of zo.