Wodka Blue

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2007
Artikelnaam: Wodka Blue
Netto Kruitgewicht: 375 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Strobing brocade to blue; silver flowers with blue stars
Richtprijs 2012: € 26,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Productfilm demo 2012
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat blijven die brocades lang hangen zeg! Jammer dat weer het blauw niet goed uit de verf komt op het filmpje, maar alleen al de brocades en (wat ik iig noem) timerain zijn om van te smullen door hoe lang ze blijven hangen.

Wat een cake zeg, erg mooie combinatie, wat word dit een moeilijk jaar om binnen mijn budget te blijven.

heerlijke cake zeg! wat blijven die brocades lang hangen!
Nou is het nog even wachten op de prijs.....ben benieuwd!

Wat een heerlijke cake, effect blijft heel mooi hangen, meerdere schoten tegelijk tussen door en dan zo een finale:D En dat voor dat geld:shocked:

Mooie maximaal gevulde 25shots cake voor zeer weinig geld. Misschien volgend jaar voor het eerst sinds jaren toch maar weer eens mijn vuurwerk in Nederland aanschaffen.

Hier is mijn film van de Wodka Blue, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is echt een aanrader! Mooi blauw, dikke brocades, goede burst, zonder crackling. Finale is prima. Voor deze prijs, zeg ik: hebben!

Weer een goede cake van Bonfireworks.
Mooi golden willows en zeer harde knallen.
Vind dit echt een aanrader.
Niet te duur ( €23,75 ) en ook best veel schoten.

Back
Bovenaan