WK Darts 2026 - powered by VWC

Zenden ze het WK niet 'gewoon' uit op tv?

Ik weet dat er een aantal toernooien achter de paywall zitten of plaats moeten maken als er bijvoorbeeld voetbal of racen is maar ik dacht dat het WK toch wel altijd werd uitgezonden.
Is het bij Via ook niet zo dat bepaalde rondes wel te volgen zijn maar vanaf 3e/4e ronde niet meer?

Kijk hier ook wel weer naar uit. Zoals meerdere hier kijk ik het door het jaar heen ook niet, maar het WK hoort er wel echt bij.

Gisteren was een goede voorbode voor het WK, als de Nederlanders zo blijven presteren dan zitten we goed!

Verder maakt dit toernooi voor mij ook wel de Decembermaand zo geweldig. Sinterklaas, Skyradio, kerst, WK darts en dan vuurwerk. Heel veel beter kan het toch niet?

Kunt eventueel ook met je DPG media account via VTMgo kijken.
Die zenden het zoiezo uit.
Ik verwacht overigens wel dat Viaplay het voor de kerst gewoon op het open net uitzend

Oke mensen van het goede leven.
wie zouden een toernooitje leuk vinden?
Gewoon kleinschalig en voor de Fun.

dan nog een datum, helaas is er altijd wel iemand die niet kan... sorry daarvoor.

ik wil het graag in de 2de week van december organiseren.
de locatie zal waarschijnlijk in Leiden/Rijswijk/Zoetermeer zijn.
tenzij iemand een goede locatie weet waar het ook mogelijk is waarbij we van te voren kunnen reserveren.

ik zat zelf te denken aan een toernooi waarbij we 5 legs doen
dus wie 5 legs wint heeft gewonnen, evt de finale 9 legs.
dit omdat ik het vermoeden heb dat de meeste op het Amateur niveau gooit wil ik niet dat we tot 4 uur snachts bezig zijn ;-)

bij de meeste dart locaties is het niet mogelijk om vooraf te reserveren dus als we een toernooi willen doen is de kans klein dat we dit in het weekend kunnen organiseren. daarom de voorgestelde data

09-12
10-12
11-12

mocht er iemand tips/advies hebben dan hoor ik het graag! hopelijk krijgen we dit van de grond! maar dat moet denk ik geen probleem zijn als ik zie hoe actief dit en het nieuwe dart topic is.

Citeer

Back
Bovenaan