Janniekske
VWC lid
Dat dacht en hoopte ik ook. Lees net dat rtl7 de uitzendrechten niet meer heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het bij Via ook niet zo dat bepaalde rondes wel te volgen zijn maar vanaf 3e/4e ronde niet meer?Zenden ze het WK niet 'gewoon' uit op tv?
Ik weet dat er een aantal toernooien achter de paywall zitten of plaats moeten maken als er bijvoorbeeld voetbal of racen is maar ik dacht dat het WK toch wel altijd werd uitgezonden.
Dit was vorig jaar inderdaad wel zo. Hoe ze het nu gaan doen weet ik niet.Is het bij Via ook niet zo dat bepaalde rondes wel te volgen zijn maar vanaf 3e/4e ronde niet meer?
Is het bij Via ook niet zo dat bepaalde rondes wel te volgen zijn maar vanaf 3e/4e ronde niet meer?
Ik snap er echt geen reet van hoe mensen dit constant kunnen kijken. Maar hey, blij dat jullie er plezier aan hebben. Vind dit topic wel altijd mooi.Heerlijk. Ik ben zo'n WK darts fan.. de rest van het jaar kijk ik nagenoeg nooit. Is het nog steeds op viaplay?
Zie startpostGooit VWC er nog een Scorito tegenaan?

Helaas niet.Zenden ze het WK niet 'gewoon' uit op tv?
Ik weet dat er een aantal toernooien achter de paywall zitten of plaats moeten maken als er bijvoorbeeld voetbal of racen is maar ik dacht dat het WK toch wel altijd werd uitgezonden.
Helaas niet.