Witten (DE) Pyroforum 27 en 28 maart 2015

bassie1978

VWC lid
Ook dit jaar vind het Pyroforum weer doorgang. Dit jaar viert men het tienjarig jubileum! Dat zal vast en zeker goed gevierd worden!
De locatie zal wederom Stadt Witten zijn! (net als de afgelopen twee jaar als ik het goed heb).

De 27e zal alleen voor genodigden en vakmensen zijn met een kleine demo voor kleinvuurwerk, 28 maart echter is de grote avond altijd waar verschillende schietbedrijven en importeurs hun producten wegschieten. Dit is vrij toegankelijk en vanaf 20.00 uur.
Let op: het is meestal een lange avond :wink:

Bedrijven die deelnemen (betekent dus niet dat men schiet op zaterdag):
- Sky Director
- Finale Fireworks
- Stotz Veranstaltungsservice
- Bavaria Fireworks
- Pyromagic
- Firma Lonestar Fireworks
- Pyrounion
- Heron Fireworks
- Pyromondo
- Die Sternengallerie

Bedrijven die iig zullen schieten zijn:
- Heron Fireworks
- Bavaria Fireworks
- Pyro Union
- Lesli
- Pyromould
- Pyromondo
- Nico
- Apel
- LoneStar

Meer info volgt z.s.m.
Voor meer info: http://www.das-pyroforum.de/ of das pyrofrum op facebook.

Laatst bewerkt:
en direct weer een mooie update....

De bedrijven die een demo op de zaterdag zullen geven zijn:
- Lesli
- Bavaria
- Pyromould
- Pyromondo
- Nico
- Apel
- LoneStar
- Pyro Union

FB-bericht Bavaria:

Die Planung für unsere Show am Samstag den 28.03.2015 beim Pyroforum hat begonnen. Wir halten euch auf dem laufenden. Lasst euch überraschen. Witten wird eine Reise Wert :)

Bijbehorende foto:
10923397_801210446598728_2534826225494775716_o.jpg

Bron: https://www.facebook.com/pages/Bavaria-Fireworks-GmbH-Co-KG/183971231655989

Waarschijnlijk aanwezig! Worden op de zaterdag ook demo's gegeven met prof producten, of alleen de consumenten markt? Ben in ieder geval erg benieuwd!

Is de locatie van de prof avond al bekend? Ik las ergens een tijdje terug dat het niet op dezelfde locatie zou plaatsvinden.

Zojuist heb ik contact gehad met de organisator van het Pyroforum. De schietlocatie zal dit jaar NIET in Witten zijn. Op die locatie was namelijk sprake van beperking qua maximale diameters. Diverse schietbedrijven hebben aangegeven grotere diameters te willen schieten. Er is hiervoor een schietlocatie gevonden waar dit wel mogelijk en toegestaan is. Dat is geworden:

Westfalenhütte
Springorumstraße, 44145 Dortmund
Starttijd 20.00 uur op beide dagen

Dit terrein ligt volgens de organisator op ca. 20min. rijden van het Pyroforum-terrein.

Aangezien het Pyroforum dit jaar haar 10-jarig jubileum viert zal er met name op zaterdag flink worden uitgepakt door 10 verschillende schietbedrijven alleen al op zaterdagavond. Parkeergelegenheid is er voldoende, volg de borden en instructies!

Zojuist heb ik contact gehad met de organisator van het Pyroforum. De schietlocatie zal dit jaar NIET in Witten zijn. Op die locatie was namelijk sprake van beperking qua maximale diameters. Diverse schietbedrijven hebben aangegeven grotere diameters te willen schieten. Er is hiervoor een schietlocatie gevonden waar dit wel mogelijk en toegestaan is. Dat is geworden:

Westfalenhütte

Dit terrein ligt volgens de organisator op ca. 20min. rijden van het Pyroforum-terrein.

Aangezien het Pyroforum dit jaar haar 10-jarig jubileum viert zal er met name op zaterdag flink worden uitgepakt door 10 verschillende schietbedrijven alleen al op zaterdagavond. Parkeergelegenheid is er voldoende, volg de borden en instructies!

Ich bin dabei :)

Ik kreeg vragen over de locatie omdat het lijkt alsof deze middenin de stad ligt. Het ligt in een industriegebied, wat meer aan de rand van de stad met enorme braakliggende terreinen:

Westfalenhütte.jpg

Ben nog op zoek naar een chauffeur aangezien ik mun voet heb gebroken is er iemand die toevallig aleen heen gaat wij zijn met zijn 3 jen hoeft natuurlijk niet voor nix

Groeten

Westfalenhütte

Bedankt Kerel!!!toppie

Back
Bovenaan