Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En wishlist waar ik nog voor aan het kijken benBesteld
Cairo Crackling
400 display
300 display
Transbomber
Transbomber champions edition
TI thunder
Strong celebration
Big valk
Blitz bomber
Immortal gold
Color hypnose
Super flowers
W triple layer
Santa domingo
Crash box
Dat wordt chaos met 3 Transbomber, 3 TDS 400 en 10x De Caïro. Iets moois mee in de planning?Gisteren besteld en al erg blij!
2x Riakeo 500
2x Riakeo Toxic
1x Riakeo Eclipse
3x Transbomber
10x Cairo Crackling
1x Himmelsdonder
1x Gold Dakota
1x Event Sky Symphony
1x Display Turbo box
1x Final City Trip
1x Secret Salute
2x Heavy Legend Thunder
2x Feuermeister Compound
2x Heavy Legend 25sh
1x White Red Rebel
3x Total Display Show 400sh
1x Color Hypnose 244sh
1x Event Royal Tears in Heaven 360sh
Verder nog wat ander klein spul dat ik ga kopen en ik ga de collectie waarschijnlijk ook aanvullen met een goede waaier en misschien wat CR dierencakes![]()
Vorig jaar 2x TDS 400 tegelijk en daarna 3x Cairo tegelijk geschoten en dat beviel zeer goed.. dit jaar wordt dat iets meer en ga ik als finale in volgorde schieten:Dat wordt chaos met 3 Transbomber, 3 TDS 400 en 10x De Caïro. Iets moois mee in de planning?
Dat klinkt super. Ben benieuwd naar de beelden in januariVorig jaar 2x TDS 400 tegelijk en daarna 3x Cairo tegelijk geschoten en dat beviel zeer goed.. dit jaar wordt dat iets meer en ga ik als finale in volgorde schieten:
5. Color Hypnose
4. Tears in Heaven
3. 3x Transbomber tegelijk
2. 3x TDS tegelijk
1. 6x Cairo tegelijk
Niks doorgelont trouwens, we steken ze gewoon met genoeg man tegelijk af. Rest van de Cairo's schiet ik al wat eerder af, die waren echt bizar goed vorig jaar, 3x Cairo was letterlijk een gouden muur met keiharde crackling van grond naar de lucht toe, wist echt niet wat ik zag dus dit jaar gaan we voor de 6![]()
Die secret salute,daar zou ik persoonlijk nog is even over nadenken.Gisteren besteld en al erg blij!
1x Secret Salute
Magic in the air een geweldige Box, 2 jaar geleden geschoten. Mooi en krachtigAl aardig wat besteld maar dit staat nog op me wensenlijstje.
Compound
-Magic in the air - china red
-lion - china red
Cakes
-las fallas - china red 2x
-dog - china red