Wishlist 2024

Ik heb niet echt een wishlist: het jaar is nog lang en wie weet welke dealers/winkeliers onder "handbereik" zullen zijn. Het heeft geen zin mij nu daar al over druk te maken.

Enkel i.i.g. de Lion en Display 400, waarschijnlijk ook de Beast of Burden, Display 300 en de Big Booster. In meervoud komen de Transbomber en Cairo Crackling voor de finale.

Sowieso de Transbomber weer
Special 6 vond ik erg goed
Break Out dit jaar niet gehaald maar komend jaar eens proberen.
Total Display 400 lijkt me ook wel wat

Nee niet onzin, dierencakes en magic in the air zijn met kooi, zijn eraf gehaald voor jij ze in handen hebt, je bewijst juist zijn punt.
Ik koop ook niks meer van 20mm, en 25mm zonder kooi ook niet, ik ga er nu echt heel bewust op letten vanaf dit jaar.

Wishlist:
goede spinnercake/bak
Goede whistle cake/bak
Crackling Cairo

Ik zou het met je eens zijn, want ik probeer ook eigenlijk zo veel mogelijk 30mm cakes en boxen te kopen, maar de turbo display box (20mm) was echt top dit jaar.

Altijd even de kat uit de boom kijken, langzaam weer wat musthaves op de lijst en straks hopelijk al snel weer de 1e bestelling de deur uit doen met outlet / uitloop producten.

Chinared:
Lion
Gorilla
Panther

Magnum:
300sh Total display

Wolff:
Something different / rainbow

Weco/evo/pangu
Mega willow
Tropical snow

Rubro/mania
Beast of Burden

Vuurwerktoppers/katan
Showtime boxen (mits er nieuwe komen)

Overig / lesli
Iron kin beauty
Crackle king

Hoewel ik nog niet bezig ben met m'n wishlist voor dit jaar heb ik wel een paar artikelen die ik er weer heel graag bij zal hebben. Het is wel de vraag of ik ze allemaal ga vinden natuurlijk.

Wolff Break Out
Wolff Something Different
Wolff Maximizer
Magnum Cairo Crackling (veel :))
Volt! Wicked Whistle
Funke Scala 100A
Broekhoff 1.2" Total Event
Temptation Willow / Big Box / Big Booster
Magnum Sylvester Mainframe
Funke Fireball
China Red Rat

Colorful City van Pangu
Event Box 4 Seasons van Rubro
Dog, Pig, Rabbit en Rooster van China Red
Sylvester Mainframe van Magnum
W-Shape Dominator van Broekhoff
Cairo Crackling van Magnum
Terremoto 1 sec. van El Gato

Tailgate Fan: Dit jaar voor het eerst gehad, top!
Pantom: Het beste kleine stookwerk wat ik in jaren heb gehad.
Snow Crystal: Nieuw jasje, nog steeds dezelfde topper.
Crackling Blitz: Het kleine broertje, maar met het leukste effect!
1.2" Ultimate Chry: Na alle positieve verhalen moet ik deze ook maar eens gaan halen.
Something Different: Staat al zo lang op de lijst, of ik ben te laat, of hij past niet meer in het budget, dit jaar MOET hij er een keer komen.
Multicolor Palms: Al meerdere jaren de Espada Palms gehad, dit jaar alleen overgeslagen, ik vind die palm effecten erg mooi, en zeker voor 25mm is dit absoluut een topbox.

Kingdom - CR
Lion - CR
Alle dieren cakes - CR (bevallen nog steeds goed)
Meer cairo cracklings (karton of iets in die geest. Had er 2 dit jaar, maar deze zijn echt heel bruut)

Wat ik sowieso weer ga bestellen dit jaar :

Rubro Event 4 Seasons
Vuurwerkmania Strong Celebration
WCKD Six
Rubro Crash Box

Veelal de bekende goeie boxen van China Red en Funke a fistful of gold, Magnum 100sh Extreme Fireworks Show, Splitting Rainbow en Beast of Burden natuurlijk! Maarja, d'r zal dit jaar nog genoeg te wensen overblijven!

Deze zijn volgende jaarwisseling ongetwijfeld van de partij!

Caïro Crackling
Scuba
Turbo Display Box (al gehad)

Caïro Crackling
Spain Fan Style!
Whistling Rainbow

Mijn bestellingen van ER trading, als dat er überhaupt nog staat haha (o.a. terremoto's 1 sec, fireball en paar x the wall)

4 of 5 19 schots assortimenten en 2 of 3 compounds. Welke ik op mijn pad tegen ga komen en interessant lijken. Niet teveel iig, aangezien ik xx cakes en x compounds over heb :bonk:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan