Winter Night [Box]

Ja dat enthousiasme krijg je er gratis bij, ik blijf het schitterend vinden om te zien en bijzonder hoe we er elk jaar weer bijzondere producten bij krijgen!

Werkelijk waar; prachtig! Wat een prachtige effecten, fantastisch uitgewerkt, harde burst, mooie kleuren, waanzinnige tails, mooie opbouw... Deze box heeft alles!

1 van die tails ging erg hoog, een box met die tails in meerdere shapes zou helemaal mooi zijn

Volkomen mee eens! Meerdere shapes, afwisselend tempo, at once rows, step. Maak er maar een 2 kilo compound van! Nu begrijp ik ook dat een gemiddelde consument dit waarschijnlijk helemaal niet aantrekt.

Voor de twijfelaars, hierbij mijn filmpje van deze prachtige cakebox.
Geweldig uitgevoerde tails, zeer indrukwekkend.

Wat een burst! Ik hoop dat deze ook op de demo van Kuiper Koekange word geschoten. Ben hier toch zeer benieuwd naar.. Maar waarom ontbrak hier de cake met dat aparte effect wat ik iets minder vind? Ben ook wel benieuwd hoe dat in het echt overkomt.

Wat een burst! Ik hoop dat deze ook op de demo van Kuiper Koekange word geschoten. Ben hier toch zeer benieuwd naar.. Maar waarom ontbrak hier de cake met dat aparte effect wat ik iets minder vind? Ben ook wel benieuwd hoe dat in het echt overkomt.

Deze is zoals een aantal posts hiervoor gemeld helaas blijven staan.

mvg
Evolution Fireworks

Heerlijk! Wat een mooie effecten. Totaal niet storend dat er begonnen word met prachtige tails. Een mooie opbouw naar de rest. Burst lijkt dik in orde te zijn. Blij dat deze besteld is!

Prachtige box. Lekker tempo om van te genieten en keiharde burst en mooie effecten. Op de Demo van ANO in nov was dat gewoon productie? En weet iemand wanneer deze nog is geschoten gaat worden? Behalve dan na 31 dec in je straat :P

Kwa boxen alleen nog maar Evulution voor mij dit jaar. De CT is niet slecht maar na 2 jaar gehad te hebben en het prachtige aanbod aan boxen van Evolution stap ik graag over. Ook de Winternight mag niet ontbreken vind ik, waarschijnlijk wel de box waar ik mee ga beginnen om 0.15 ongeveer.

Back
Bovenaan