WINNAARS [Prijsvraag 2013] Vox Vuurwerk! Meppel

Top prijzen echt waar.:thumbsup:

Maar heb vorig jaar al wat bij vox vuurwerk gewonnen,dus ik sla deze dit jaar over dat is wel zo netjes.:)

Ik ben bij met het versturen van bevestigingen. Ik kwam er laat achter dat een aantal een toevoeging hebben gehad in de tekst die niet op hen terugslaat. Is dit bij jou zo? Dan mag je dat als niet verstuurd beschouwen.

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen? Stuur me dan even een mailtje of pm!

Op dit moment zijn alle bevestigingen de deur uit!
Heb jij geen bevestiging ontvangen? Stuur me dan even een PM! :)

Wacht eens even...!
Toen ik mijn inzending opstuurde stond het event straatpakket nog helemaal niet op de site!
Ik blijk een heel andere prijs te hebben opgegeven, kwam er al niet uit.

Is het mogelijk dit nog aan te passen of val ik nu gewoon buiten de prijzen? :sad:

Het Event Straatpakket 1 heeft altijd op de website gestaan.. vanaf het moment dat de prijsvraag online stond.
Wel is even de vraag wat de juiste prijs van dit pakket is, daar ik het idee heb dat dit in de tijd veranderd is. Dit is geen probleem want dan tellen we beide prijzen goed.

Het pakket stond echter online en de prijs was dus te noemen.

Wel? Dat verbaasd me flink. Zit er blijkbaar een paar honderd naast dan :wink:
Hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien.

Bedankt voor je antwoord! Gr. Joost

Het is helaas toch echt het geval. Ik heb de vragen namelijk zelf gemaakt aan de hand van de website. Die vraag had ik dus niet kunnen maken als dat er niet op stond ;)

Hierbij is deze prijsvraag GESLOTEN!
Inzendingen vóór 00.00uur die nog geen bevestiging hebben ontvangen zullen deze in de loop van de nacht en morgen ontvangen!

De winnaars zullen zo snel mogelijk bekend gemaakt worden en ontvangen ook een persoonlijk bericht voor verdere afhandeling.

Vuurwerkcrew.nl en de betreffende winkeliers bedanken jullie voor jullie deelname!

Ook in deze mooie prijsvraag zijn de winnaars bekend!

De gelukkigen zijn:

1e prijs: Vuurwerk naar keuze t.w.v. 350 euro

Knuffeltje

2e prijs: Vuurwerk naar keuze t.w.v. 250 euro

Jrvuurwerk

3e prijs: Vuurwerk naar keuze t.w.v. 150 euro

Wizz

Vuurwerkcrew.nl en Vox Vuurwerk feliciteren de winnaars met hun prijzen!
Verder bedanken wij iedereen die de moeite heeft genomen de prijsvraag in te zenden!

Back
Bovenaan