Winnaars Polls 2010!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
De afgelopen weken hebben wij 3 polls gehouden op Vuurwerkcrew.nl, namelijk die voor de beste importeur, de beste webwinkel en het beste product van 2010.

Inmiddels zijn de polls gesloten, de stemmen geteld en zijn de winnaars van deze polls bekend!

Hieronder de categoriën met de uiteindelijke winnaars;

Beste Vuurwerkimporteur 2010: Wolff Vuurwerk (24,85%)

Beste Webwinkel 2010: Vuurwerktotaal (22,22%)

Beste Product 2010: Jaloers - Witte Tentenverhuur

Bij deze feliciteren wij alle winnaars van de polls, ook komen wij de gewonnen prijzen tijdens een bezoek persoonlijk overhandigen.
Daarnaast bedanken wij alle mensen die gestemd hebben op hun favoriet en hopen wij dat jullie volgend jaar weer mee zullen stemmen!

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen bedankt voor het uitbrengen van de stem:)
Naar mijn mening een leuke uitslag en ook zeker een terechte uitslag.

Zelf ben ik het helemaal eens met het uitbrengen van de Jaloers tot beste product van het jaar aangezien dit een topper is..
En ook Wolff als importeur is zeker geen verkeerde uitkomst:)

Nu hopen dat meer importeurs/winkels ed gaan streven naar deze prijs en we volgend jaar weer een aantal leuke nieuwe prijzen kunnen uitdelen:)

Winnaars in ieder geval gefeliciteerd!!

Jeee, Jaloers beste cake! Volkomen terecht!

en trouwens nog Koen gefeliciteerd met alle drie de goed scorende webshops :wink: :)

Bij deze wil ik graag alle drie de imporeurs die in de prijzen zijn gevallen van harte feliciteren.

Wat mij betreft zijn het bij alle drie de categorieën terechte winnaren zoals bijvoorbeeld Wolff die in 2010 weer een grote zet vooruit heeft gezet nadat ze in 2009 ook beëdigd zijn tot "Beste importeur van Nederland" door Vuurwerkcrew. Ze zijn gelukkig niet stil blijven staan en hebben fantastische nieuwe producten op de markt weten te brengen. Hopelijk doen ze hier hun voordeel mee en zien we in 2011 weer zo'n mooie stap vooruit.

Ook de "Beste webwinkel" is ten goede gekomen aan Vuurwerktotaal. Samen met Zena Vuurwerk Nederland vond ik deze twee een waanzinnig mooie webwinkel hebben die naast dat ze er mooi uit zagen ook zeer gebruiksvriendelijk waren. Meer hoeft niet, maar mag wel, en Vuurwerktotaal heeft hiermee zeer terecht deze prijs gewonnen.

En 'last but nog least!'. Jaloers. Een product waar ik alleen maar meer jaloers om ben geworden omdat ik hem dit jaar niet mijn mijn collectie had. Ook hierbij kan ik mij alleen maar aansluiten dat het een gewaagd en geslaagd product is van Witte Tenten Verhuur/ Marijn Vuurwerk. Hiermee trek je de aandacht in de straat, en komen mensen naar je toe om te vragen of het echte geen professioneel vuurwerk uit België was.

Van mijn kant ook de felicitaties voor de heren en dame importeurs.

Er is de afgelopen jaren heel veel op vuurwerkgebied gebeurd.
Er komen nieuwe importeurs op de markt en alle importeurs tezamen dansen om de gunst van de consument door met steeds mooier en kwalitatief goed vuurwerk op de markt te komen.

Daarom vind ik het bijzonder knap van Wolff dat zij zich in dit geweld staande hebben weten te houden. Proficiat.!!!

En Koen van Vuurwerktotaal heeft zich ontplopt als webdesigner nr. 1. Hij bezet de plaatsen 1 t/m 3 in de poll. Super prestatie. Hulde Koen.

En tenslotte de prijs voor het beste product gaan naar Evelien,s Jaloers.
Ik ben ongelooflijk blij voor haar dat de liefhebbers haar inzet van de afgelopen vijf jaar op deze wijze hebben weten te waarderen. Evelien: gefeliciteerd.

Ook ik wil deze mooie Top 3 feliciteren met dit fraaie behaalde resultaat! In mijn ogen een hele terechte uitslag. Ik hoop dat zij blijven streven naar perfectionisme, maar ook dat de anderen die nu niet in deze top 3 staan zullen blijven proberen een plek te bemachtigen in deze top 3.

Iedereen die heeft meegestemd, bedankt voor jullie medewerking!

Alle prijswinnaars van de polls gefeliciteerd.

Wolff, hulde.
Koen, hulde.
Evelien, hulde.

Ook in mijn ogen de terechte winnaars.
En winnaars verras ons aankomend jaar.

Laatst bewerkt:
gefeliciteerd aan alle winnaars! Jaloers helaas nog nooit mee mogen/kunnen maken dus kan daar niet echt over oordelen maar de anderen terechte winnaars! keep up the good work!

Alle winnaars: Van harte gefeliciteerd.
Had zelf een andere cake in gedachte, heb jaloers dan ook nooit in het echt gezien. Maar op filmpjes afgaande, is het inderdaad een super cake!
En wolff en vuurwerktotaal: volkomen terecht!!!

terechte winnaars in mijn ogen, alleen had ik een andere cake ingevult maar de jaloers is ook zeker weten een pareltje

aan alle winnaars: Gefeliciteerd, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat Jaloers zou winnen. maar ik heb hem zelf nog nooit gehad, dus misschien word het tijd om deze cake eens op mijn lijstje te zetten;-)
nogmaals gefeliciteerd en ga zo door.

greetzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan