Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[WINNAARS BEKEND] Zena Trophy 2018 - Word teamlid van VWC!
En ik ben heel benieuwd naar het product met de enorme gouden brocades in de show van Duitsland? Als iemand films heeft of weet welke cake die giga gouden boeketten heeft dan hoor ik het graag!
Die hadden de gok genomen door tweemaal de Long Willow te nemen uit het Belgische Zena assortiment.
Die gok pakte best goed uit.
Er was op internet niets te vinden over dit product maar ik was ook onder de indruk van deze cake.
Kennelijk iets over het hoofd gezien, was ook op vakantie ten tijde van de opgave en bekendmaking. Wellicht hadden meer leden dit 'probleem'. Alsnog wel verbazingwekkend dat er maar 2 aanmeldingen waren
Maar jullie hebben het super gedaan, heb genoten om er naar te kijken! Volgend jaar toch maar even wat beter opletten op het forum wanneer er weer opgave is. Echt een unieke kans zoals men al eerder noemde.
Inderdaad, dikke complimenten weer voor de heren bouwers. Jullie hebben wederom een top showtje neer gezet. Bedankt voor jullie tijd en energie die jullie hierin hebben gestoken.