[WINNAARS BEKEND] Vuurwerkland Outlet Groningen!

vandaag een vrije dag dus straks ff lekker deze prijsvraag invullen. weer een leuke prijsvraag trouwens! leuk om te doen!

bedankt vuurwerkland outlet groningen!

Zou graag meedoen, maar ik moet ook eerlijk zijn. Het kan voor mij niet uit als ik de 2e of 3e prijs win qua benzine. Dan kost het meer dan dat het oplevert. Dan is het wat mij betreft ook niet fair om mee te doen. Vandaar dat ik deze laat schieten.

Wel een super mooie actie van Outlet Groningen! Jammer dat ik ze in mijn studententijd nog niet kende!

De bevestigingen zijn de deur weer uit!

Nog niet mee gedaan? Je hebt nog iets meer dan 48 uur om mee te doen voor dat de prijsvraag sluit! :wink:

Ook meegedaan dit jaar. Hoop een keertje een leuk prijsje mee te pakken. Bedankt voor deze leuke prijsvraaag!

Vraag 5. Uit hoeveel Rubro producten bestaat het assortiment van Vuurwerkland outlet?

Op de website van vuurwerkland outlet, hebben producten gestaan van Rubro die er nu niet meer opstaan. Moet je die ook meerekenen of alleen de producten die op het moment van insturen op de site staan ?

Het zelfde geldt eigenlijk ook voor vraag 1.

Laatst bewerkt:
Vraag 5. Uit hoeveel Rubro producten bestaat het assortiment van Vuurwerkland outlet?

Op de website van vuurwerkland outlet, hebben producten gestaan van Rubro die er nu niet meer opstaan. Moet je die ook meerekenen of alleen de producten die op het moment van insturen op de site staan ?

Die er nu niet opstaan kan je ook niet meetellen,

Gewoon de producten die er nu op staan :wink:

Fijn dat je dit effe meld. Heb de antwoorden al een tijdje klaar staan en wachtte eigenlijk met opsturen vanwege 1 vraag. Moet nu nog wat meer antwoorden aanpassen blijkt ...

Back
Bovenaan