[WINNAARS BEKEND] Valk Vuurwerk

Aiii zuur! Ik had 79 en dacht aan de its mine maar kon die op de site en folder niet vinden dus toe maar iets anders gegokt bij die vraag :-(

Maar winnaars.... GEFELICITEERD!!

Ik had 38 gegokt volgens mij, tevens de vraag over de ti thunder fout ... Helaas maar weer. Winnaars gefeliciteerd !

Had 76 geschat maar ik had de welke cake is van mij fout :l wel gedacht aan de it's mine maar niet gekeken op vuurwerkperdoos. Maar gefeliciteerd!

Ik had 89 gegokt.
It's mine wel fout (wel gezocht op vuurwerkperdoos, maar overheen gekeken denk ik ;), net als de voorverkoopactie, deze vind ik wel een beetje misleidend. Dat antwoord had ik eerst wel getikt, maar toch besloten dat dat niet echt een voorverkoopactie, maar eerder een freak actie is.

Winnaars in ieder geval van harte! Veel plezier met jullie prijs!

Gefeliciteerd allemaal en Valk bedankt voor het mogelijk maken van deze actie! Zelf niet meegegaan, omdat ik anders geen tijd zou hebben om het op te halen! Veel plezier met de prijzen!

Er zitten nog aardig wat mensen in de buurt met benaderingsvraag.

Was zelf wel 1 van 26 met de goede antwoorden, maar heb bij benaderen de plank volledig misgeslagen ;)

Winnaars, gefeliciteerd!

Aiii zuur! Ik had 79 en dacht aan de its mine maar kon die op de site en folder niet vinden dus toe maar iets anders gegokt bij die vraag :-(

Maar winnaars.... GEFELICITEERD!!

Ik had de it's mime wel, maar had een email gestuurd naar René Valk met de vraag of deze verkocht wordt bij Valk maar hij reageerde van nee....

Back
Bovenaan