[WINNAARS BEKEND] [Prijsvraag 2013] Rowy Vuurwerk Almere

bij deze de prijswinnaars van deze prijsvraag :

1e prijs : Dutchspider9

2e prijs : Ruben67

3e prijs : Feymath

De prijswinnaars worden door Rob van Rowy Vuurwerk telefonisch zo snel mogelijk benadert om een afspraak te makken wat betreft het ophalen van de prijs.

Wij van vuurwerkcrew feliciteren de prijswinnaars en willen Rowy Vuurwerk nogmaals bedanken voor het mogelijk maken van en het beschikbaar stellen van de prijzen.

Helaas, alweer niet. Volgend jaar weer een kans!

Bedankt Rowy voor het beschikbaar stellen van deze geweldige prijzen!

Dat is een mooie verrassing op vrijdag de 13de!!!!!! Zal een vette oud en nieuw worden!!!

Ik wil zeker Rowy Vuurwerk & VWC bedanken voor de prijsvraag en de mooie uitslag.:)

Andere prijswinnaars ook gefeliciteerd!!!

bij deze de prijswinnaars van deze prijsvraag :

1e prijs : Dutchspider9

2e prijs : Ruben67

3e prijs : Feymath

De prijswinnaars worden door Rob van Rowy Vuurwerk telefonisch zo snel mogelijk benadert om een afspraak te makken wat betreft het ophalen van de prijs.

Wij van vuurwerkcrew feliciteren de prijswinnaars en willen Rowy Vuurwerk nogmaals bedanken voor het mogelijk maken van en het beschikbaar stellen van de prijzen.

En dat voor vrijdag de 13de, een prijs winnen. Rowy Vuurwerk bedankt voor de prijs!!

En natuurlijk VWC! Weekend kan niet meer stuk. :bonk:

Dutchspider9 en Ruben67 van harte gefeliciteerd met jullie prijs!

Helaas zelf niet gewonnen. Volgende keer beter.

Ik vond de 'slagzinnen' van de eerste twee winnaars bijzonder waardeloos. Niet dat ik het ze niet gun, maar vier regels proza is geen slagzin meer. Ze liepen gewoon niet.
Ik hoop trouwens dat de antwoorden nog even gepubliceerd kunnen worden :) Eens zien wat we goed hadden. De eerste vraag vond ik niet eenduidig, omdat Rowy het eerste jaar in 2009 niet feitelijk vuurwerk verkocht, naar mijn idee. Daarom heb ik twijfel tussen vier en vijf jaar.

Ik kom zojuist terug van een demo en zie zojuist dit staan, heel erg gaaf!
Erg blij mee! Dat wordt een knallende jaarwisseling!
Rowy en VWC team hartstikke bedankt voor het mogelijk maken van de prijsvraag en prijzen.

Andere deelnemers uiteraard ook gefeliciteerd!:D

Laatst bewerkt:
Helaas zelf niet gewonnen. Volgende keer beter.

Ik vond de 'slagzinnen' van de eerste twee winnaars bijzonder waardeloos.

Wat vind ik dit een WAARDELOZE reactie zeg, getuigt dat je niet tegen je verlies kan.
Nu de prijsvraag een soort van afkraken door er reacties op te geven, sorry hoor maar vind je reactie beneden peil.

Ik wens de prijswinnaars in ieder geval heel veel plezier met hun gewonnen vuurwerk en ben eigenlijk wel een soort van jaloers.

Geniet ervan.

Wat vind ik dit een WAARDELOZE reactie zeg, getuigt dat je niet tegen je verlies kan.
Nu de prijsvraag een soort van afkraken door er reacties op te geven, sorry hoor maar vind je reactie beneden peil.

Ik wens de prijswinnaars in ieder geval heel veel plezier met hun gewonnen vuurwerk en ben eigenlijk wel een soort van jaloers.

Geniet ervan.

Haha, mijn thanks staat er helaas onder.
Dat was dus een misklik :bonk:

Ben benieuwd naar de slagzinnen van de winnaars!

Jeetje zeg, pilletje wel genomen? :bonk:

Ik zeg: "IK VIND..."
Ik mag vinden wat ik wil. Dat jij iets anders vindt, mag jij ook vinden. Ik vind het waardeloze slagzinnen. Dat mag ik vinden. Jij mag het goede slagzinnen vinden. Dat mag jij vinden. Maar op deze manier op mij reageren vind ik dan absoluut van weinig respect getuigen.

Wikipedia:
Een slagzin of slogan is een korte tekst die wordt gebruikt voor propaganda of commerciële doeleinden. De slagzin is een kernachtige verbale uiting van een onderdeel van een ideologie van een organisatie of beweging, of van een commerciële doelstelling van een bedrijf.
Ik vond de eerste twee slagzinnen niet kort en kernachtig.

Ik moet Darksoul gelijk geven dat het eerder een proza was dan een slagzin :p desalniettemin winnaars fijne jaarwisseling toegwenst!!!! :D

Marco, was jij bij de demo? Heb jij de slagzinnen gehoord (/gelezen)?

Als ik je beledigd heb, moet je mij maar een waarschuwing geven hè. Zit niks anders op.
Kusje d'r op? :angel:

Ben nu wel heel benieuwd naar de slagzinnen. Ik moet wel een fout in de antwoorden hebben gehad, kan niet anders :D:p

Back
Bovenaan