[WINNAARS BEKEND] [Prijsvraag 2013] Rowy Vuurwerk Almere

(Rob) Rowy Vuurwerk, bedankt voor het beschikbaar stellen van deze geweldige prijzen!! En net zoals voorgaande jaren zal ik wederom aanwezig zijn bij de Demo van jullie!!

Alleen het antwoord op vraag 7 kan ik nergens vinden....

Dit antwoord staat er ook niet letterlijk! Dat klopt en daar heb ik eigenlijk ook het meest logische antwoord op gegeven. Ga natuurlijk niet zeggen wat maar ik denk dat het voor de hand ligt. Doe je best...

Bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!
Is het mogelijk dat iemand anders de prijs, mocht ik die winnen, voor mij ophaald? Dit omdat ik de verkoopdagen zelf aan het werk ben (bij een vuurwerkdealer ^^).
(En geldt dit ook voor de andere prijsvragen?)

Bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!
Is het mogelijk dat iemand anders de prijs, mocht ik die winnen, voor mij ophaald? Dit omdat ik de verkoopdagen zelf aan het werk ben (bij een vuurwerkdealer ^^).
(En geldt dit ook voor de andere prijsvragen?)

Wat betreft Rowy heeft Rob de vraag net beantwoord, over de andere prijsvragen kan ik daar helaas geen mededeling over doen omdat ik het simpelweg niet weet, maar ik denk niet dat het een probleem is mocht het zo zijn. Ik denk dat een mail of belletje met de desbetreffende winkelier dan wel voldoende zal zijn om daar een oplossing voor te vinden.

Laatst bewerkt:
Even onder de aandacht brengen dat deze prijsvraag nog loopt tot midden december en dat er mega prijzen te winnen zijn. Ik zou zeggen : ga er voor !

Het was me te ver weg, maar aangezien ik er toch een bestelling "moest" :p plaatsen, doe ik mee !
Top prijsvraag wederom, zoals velen hier op VWC ...

Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het eerst hier besteld en meteen ook maar een gokje gewaagd op aanraden van Torr :)

Natuurlijk even meegedaan! Kom er iedere dag langs richting school :) Sfeer is op een afstand al te merken van die prachtige showroom in Almere Poort!

Wat is de totale waarde van alle producten samen bij de voorverkoop actie ?

Hiermee wordt toch bedoeld:

Wat is de totale waarde van alle GRATIS producten samen bij de voorverkoop actie ?

En wat is dit nu:

Wat is de totale lengte van de Magic Whip die Rowy verkoopt ?

Alle magic whips samen, de langste? de normale + karton?

Wat is de totale waarde van alle producten samen bij de voorverkoop actie ?

Hiermee wordt toch bedoeld:

Wat is de totale waarde van alle GRATIS producten samen bij de voorverkoop actie ?

En wat is dit nu:

Wat is de totale lengte van de Magic Whip die Rowy verkoopt ?

Alle magic whips samen, de langste? de normale + karton?

Niet te moeilijk denken.

Ik denk niet te moeilijk maar de vraag is wel een beetje apart gesteld.
Uit de vraag ik totaal niet op te maken of het om de langste gaat of om de magic whipS samen!

Zo apart is de vraag ook niet gesteld, we komen er samen wel uit :wink:

en bij de voorverkoop krijg je producten toch ?

Nog 25 uur te gaan en dan sluit deze prijsvraag, dus als je nog kans wilt maken op fantastische prijzen dan moet je toch echt opschieten :)

Laatst bewerkt:
De prijsvraag is afgelopen en de inzendingen die nu binnen komen zullen helaas niet meer worden mee gerekend. De winnaars worden morgen op de vuurwerkshow/demo van Rowy bekend gemaakt en natuurlijk ook in dit topic worden vermeld.
Iedereen bedankt voor zijn inzending en heel veel succes.

Dit topic gaat nu even op slot en als de winnaars bekend zijn zal ik ze hier vermelden :)

Back
Bovenaan