[WINNAARS BEKEND] [Prijsvraag 2013] de Kanonslag! Capelle a/d IJssel

Als het goed is, heeft iedereen die tot op heden heeft meegedaan aan de prijsvraag, nu een bevestigingsmail ontvangen! Mocht dit niet zo zijn, stuur me dan nog even een mailtje! :)

Bovenstaande twee heb ik persoonlijk contact mee gehad.. op de een of andere manier komen hen mailtjes in geen mogelijkheid bij mij aan.

Voor de rest moet iedereen een bevestiging gehad hebben ;)

Vraagje aan De Kanonslag: De prijzen zijn van Cafferata, terwijl jullie Zena verkopen volgens jullie webshop? Kan een domme fout zijn van mij dat ik iets over her hoofd zie, maar toch vroeg ik het me af.

Edit: spelfout aangepast

Laatst bewerkt:
Vraagje aan De Kanonslag: De zijn ban Cafferata, terwijl jullie Zena verkopen volgens jullie webshop? Kan een domme fout zijn van mij dat ik iets over her hoofd zie, maar toch vroeg ik het me af.

We maken dit jaar gebruik van de zena website, maar we verkopen nog steeds een groot gedeelte van het cafferata assortiment, dit is gewoon bij ons in de shop te bestellen

Laatst bewerkt:
De Kanonslag heeft foto's toegestuurd van de te winnen prijzenpakketten.. Hierbij;

Prijzen;

1e prijs

28101057.1837323e.640.jpg

2e prijs

28101049.670d736e.640.jpg

3e prijs

28101051.5b81c442.640.jpg

Zijn de winnaars lid van de Kanonslag-Facebook? Dan deze cake nog extra!

28101055.4f149f64.640.jpg

Zo, dat ziet er goed uit! Dat kan voor de 3 gelukkige een hele mooie Oud&Nieuw worden dit jaar.

Duimen maar!

Back
Bovenaan