[WINNAARS BEKEND] de Kanonslag, Capelle a/d IJssel

Zo, ook deze prijsvraag ingevuld. Weer een mooie prijsvraag.

Bedankt VWC en de Kanonslag!

Heb deze ingevuld maar toen kreeg ik een mail terug van niet afgeleverd, dus toen opnieuw verzonden!

Alle ontvangstbevestigingen zijn verstuurd! Geen e-mail gehad maar wel een inzending gedaan? Stuur even een PM!

Hier ook mee gedaan, de Kanonslag en VWC bedankt. Heb veel geleerd eigenlijk over jullie, zitten aardig in de buurt dus even langs gaan met de verkoop dagen, de webwinkel en Facebook pagina zijn erg leuk om te zien!

Ontvangstbevestigingen zijn weer verstuurd.. niets ontvangen maar wel iets ingezonden? Stuur me even een PM!

Excuus aan de mensen die nog geen bevestiging hebben ontvangen.. deze komen er zeker aan! Ik heb het echter even wat drukker de laatste dagen? :)

Zou graag meedoen, maar ik moet ook eerlijk zijn. Het kan voor mij niet uit als ik de 2e t/m 50e prijs win qua benzine. Als ik toch weet dat ik die prijzen niet ophaal dan is het wat mij betreft ook niet fair om mee te doen. Vandaar dat ik deze laat schieten.

Wel een super mooie actie voor iedereen die in de buurt woont! Bedankt voor het mogelijk maken!

zou na acht keer opgestuurd hebben wil wel een keer een bevesting krijgen pfffffffffffffff opschieten nou

Hm.. je 2 inzendingen moet je nog 4x inzenden om tot die 8 te komen.
Verder zou t aardig zijn om te bedenken dat ook ik (en de rest vd crew) een privéleven heb met Sinterklaas en dat soort zaken.
Zoals hierboven aangegeven duren de bevestigingen iets langer doordat ik 't druk heb.
Je gaat die bevestiging echt wel ontvangen.. een klein beetje geduld aub.

dank!

Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd. Wel een inzending gedaan maar geen bericht gehad? Stuur dan even een PM

Back
Bovenaan