[WINNAARS BEKEND] de Kanonslag, Capelle a/d IJssel

Bedankt vwc en de Kanonslag voor de extreme salute. Heb deze nog nooit gehad. Heb goede verhalen gehoord dus ben benieuwd.

Bedankt VWC en De Kanonslag!
Ik had wel een vraag: Er zijn ook mensen die door omstandigheden hun prijs niet op kunnen halen, kan ik deze dan ophalen voor hen, ook al moet je ID laten zien bij het ophalen?

Bedankt VWC en De Kanonslag!
Ik had wel een vraag: Er zijn ook mensen die door omstandigheden hun prijs niet op kunnen halen, kan ik deze dan ophalen voor hen, ook al moet je ID laten zien bij het ophalen?

In principe is dit niet mogelijk.
Je kan evt. contact opnemen met de winkelier of het geaccepteerd wordt wanneer je ook ID-kaarten van de anderen bij je hebt.

Net de Extreme Salute opgehaald, ik had zelf nogal haast anders had ik zeker nog even blijven hangen! Gezellig ingericht en erg klantvriendelijk geholpen :D Verder netjes verzorgd met een patatje, een hamburger en een drankie!

Thanks voor de prijs!

Was er nooit geweest maar echt een super winkel, mooi opgezet, vriendelijk personeel en direct wat te drinken bij binnenkomst. Hartelijk dank voor de gewonnen prijs!

Wat een superwinkel! Alles tot in de puntjes geregeld. Genoeg (en vriendelijk) personeel, snelle service, grote showroom en wachtruimte, goed assortiment, koek en zopie etc. Alles ademt vuurwerk en oudjaarsdag bij het betreden van het terrein. Je kan zien dat dit door een ware liefhebber is opgezet. Ga hier volgend jaar zeker een flinke bestelling plaatsen.
262p3jc.jpg

p.s. de gewonnen Extreme Salute staat keurig te wachten om morgen afgevuurd te gaan worden ;)

Ik sluit mij volledig aan bij de vorige reacties: assortiment en ruim opgezette showroom zijn top! Vriendelijke medewerkers en eten en drinken zijn nog meer pluspunten. Vanochtend toen ik mijn prijs en kleine bestelling (Triumph, Golden Box en Massive) kwam ophalen was het nog niet heel druk maar ook met veel klanten wordt het hier niet dringen of chaos. Prima winkel waar ik zeker zal terugkomen.

Vandaag de eer om mijn prijs in ontvangst te mogen nemen!!!

Eerste wat mij direct al opviel is de zeer goede service en netheid van de zaak! Alles is heel ruim opgezet en er is veel deskundig personeel om je te helpen. Het is dat ik al over mijn budget heen ben en alles naar mijn zin binnen heb......

Camera%20Uploads

Vuuwerkcrew en De Kanonslag onwijs bedankt met deze prachtige prijs!!!!

Gister heb ik mijn Extreme Salute 2.0 opgehaald bij de Kanonslag. Bij binnenkomst werd ik zeer vriendelijk en enthousiast ontvangen! De winkel is erg geordend, gezellig en ruim opgezet. Zelf heb ik nog een kleine bestelling geplaatst die letterlijk binnen 10 seconde klaarstond! Daarna heb ik (op aandringen van een medewerker ;)) nog gebruik gemaakt van de gratis patat en hamburgers. Deze smaakte zeer goed!

Kortom, top geregeld!

Kreeg de Wake Up Call 21 shots cake i.p.v Extreme Salute 2.0, omdat die om zou vallen o.i.d. Deze cake deed het prima, enorme boeketten. Was er tevreden over, nogmaals bedankt De Kanonslag en VWC.

Ik ben de 29e 's avonds langs geweest. Bart heeft op een spontane wijze alle tijd genomen om mij welkom te heten en ook, ondanks alle drukte nog, een rondleiding gegeven. Ik was niet eerder bekend met de Kanonslag, maar ik heb hier een zeer positieve indruk overgehouden. Een heel uitgebreid goed gepresenteerd produktaanbod, gecombineerd met een goede logistieke organisatie en postieve uitstraling zijn een voorbeeld voor ieder verkooppunt. Nogmaals bedankt voor de prettige ontvangst en de prijs, die het prima deed.

Ik heb ook de Wake Up Call gekregen ipv de ES 2.0, prima oplossing. Verdere vriendelijke ontvangst en een zeer mooi opgezette winkel. Complimenten.

Super mooie winkel, aardig personeel en het ziet er gewoon allemaal goed geregeld uit daar. Bas is ook een super aardige gozer. Ga hier volgend jaar zeker wat bestellen.

Heb hier ook een Extreme Salute mogen oppikken. Waarvoor veel dank. Bas doet het goed en als ik eerder van deze winkel wat had geweten had ik hier zeker besteld, voor dit jaar houd ik deze zeker in gedachten.

Laatst bewerkt:
Heb op 29 december de prijs opgehaald!

Had nog nooit van deze zaak gehoord, maar deze zaak is in 1 woord te omschrijven: TOP!
Ruim assortiment, goede service, overzichtelijk en zo kan je doorgaan. Ik houd de kanonslag zeker in mijn hoofd om volgend jaar een bestelling te plaatsen!

De gewonnen extreme salute 2.0 heb ik met veel plezier afgeschoten!

Nogmaals hartelijk dank De Kanonslag!

Back
Bovenaan