[WINNAAR] Mooiste LABEL van 2016!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Het oog wil ook wat, zo simpel is het gewoon. En dat zie je terug in het totale assortiment van vuurwerk op de Nederlandse markt, groot, klein, kleurrijk, sober, herkenbaar label, professioneel uiterlijk etc.

Wij zijn benieuwd wat jullie nou mooi vinden qua labels, dus daarom de poll voor het "Mooiste label van 2016"!

Wij willen graag weten welke lijn of zelfs specifiek product nou volgens jou het mooiste label heeft.

Waarom stemmen?
Je maakt ook gewoon kans op een leuke prijs! :wink: Wij loten uit álle mensen die hebben gereageerd.

Happy Hardcore Assortiment van Evolution :D :)

Deze is inderdaad wel gaaf maar die van Volt! zijn voor mij de winnaar dit jaar hoor! Had zelf de Chemical Box en vond deze echt bruut. Wekte hierdoor ook wel hoge verwachtingen :wink: Maar de Capital zag er ook meer dan prima uit!

20161231_125826.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga ook voor de machine gun. Sowies de hele Volt! Lijn is qua labels top. Vanavond kijken hoe ze presteren!

Evolution, geweldig zeg. De cocktail box ziet er echt ontzettend mooi uit. De Spectacle 120 en Festival 150 ook.

Ik ga voor het Fairytail assortiment van evolution.

Alcatraz & viking van wolff blijven ook erg mooie labels :)

Evolution Pro-Fire Line.

Mijn Brocade King Blue's zaten in een mooi doosje. Als je de cake er uit haalt zit er weer een mooi label op de cake zelf. Ziet er allemaal geweldig strak en verzorgd uit.

Puntje voor verbetering:
Resolutie/scherpte/dots per inch wat verhogen.

Back
Bovenaan