[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur 2014!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur 2014!

• Boerenbond/Welkoop

Stemmen: 0 0,0%
  • Bonfireworks

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 7 1,5%
  • China Red

Stemmen: 8 1,7%
  • Dutch Dragon Fireworks

• Evolution Fireworks

Stemmen: 11 2,3%
  • GBV-Weco-BKV

Stemmen: 3 0,6%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 15 3,1%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 6 1,3%
  • MX vuurwerk (Marijn)

Stemmen: 2 0,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Pronk Vuurwerk

• Royal Fireworks

Stemmen: 15 3,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 46 9,6%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 13 2,7%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

• Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burn It)

Stemmen: 180 37,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 155 32,4%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 7 1,5%
  • Vulcan Nederland

• Totaal stemmers
    479
  • Peiling gesloten .
Wolff.

Elk jaar geweldige producten, kwaliteit ook dik in orde. Bovendien is het een van de weinige importeurs die zorgt voor uitstekende product beelden, per stuk geschoten en geen samples.

Ik kies toch ook voor zena prijs kwaliteit is zeer goed en het is 99% echt what you see is what you get.

2de is voor mij rubro en 3de royal

waarom niet gekozen voor wolff: simpel ik had geen producten van ze dus mijn keuze is puur op welke producten ik in me collectie had

Dat is het grapje van een poll, dat kan per jaar verschillen. En als ik kijk wat Wolff nu op de markt heeft gezet en dat Royal in mijn ogen is teruggevallen dan kan het best kloppen.
greetzz

Vind het aantal stemmen op vuurwerktotaal best opmerkelijk aangezien ze in mijn ogen nauwelijks iets extra's hebben toegevoegd in vergelijking met vorig jaar toen ik ze er boven uit vond steken, ook Wolf vind ik behoorlijk hoog staan, waarschijnlijk door enkele goede boxen maar ook niet mijn favoriet dit jaar. Mijn keuze is Katan, mede door enkel goede boxen en assortimenten zoals de sneaky 6 etc krijgezen ze mijn stem.

Vuurwerkvisie en Wolf zijn ook wel heel goed verkrijgbaar door het hele land, iets wat Katan niet is.
Dat scheelt ook denk ik, hoop mensen hadden gewoon geen spullen van Katan maar wel van vuurwerkvisie/wolf.

Ik gok ook dat vuurwerkvisie zo veel stemmen krijgt (en ook van mij) omdat hun producten gewoon goed zijn en goed blijven. Er zijn dit jaar zoveel voorbeelden geweest van producten die zijn veranderd of anders waren dan gedacht en daar raak je een freak nou echt mee in het hart.

Massive van vuurwerkvisie. Super cake en dat voor maar €24.95 (voorverkoop)

een pol heeft natuurlijk geen enkele waarde.
en dit moet natuurlijk iedereen weten, welke ook heeft gestemd tegen de pols eind december.
als ik nu een actie op touw zou zetten kan ik elke importeur laten winnen.

en dit moet natuurlijk iedereen weten, welke ook heeft gestemd tegen de pols eind december.

Een poll heeft wel waarde, maar ik vertrouw alleen de stemmen van mensen die slechts twee berichten gepost hebben niet en die zich pas net aangemeld hebben.
greetzz

Hier wordt door ons zeker wel op gelet hoor.

Vind het aantal stemmen op vuurwerktotaal best opmerkelijk aangezien ze in mijn ogen nauwelijks iets extra's hebben toegevoegd in vergelijking met vorig jaar toen ik ze er boven uit vond steken, ook Wolf vind ik behoorlijk hoog staan, waarschijnlijk door enkele goede boxen maar ook niet mijn favoriet dit jaar. Mijn keuze is Katan, mede door enkel goede boxen en assortimenten zoals de sneaky 6 etc krijgezen ze mijn stem.

Daar staat niet alleen Vuurwerktotaal als je goed kijkt!! Maar in combinatie met Zena en Burn it wat ik ook eigenlijk niet vind kloppen. Deze moeten in mijn ogen ook los van elkaar staan en dan vind ik Zena de grote winnaar dat is gewoon what you see is what you get en dan klopt het wat jij zegt want dan heeft VWT niks toegevoegd en Burn it ook niet. Mijn stem gaat uit naar Wolff omdat ik daar de meeste artikelen van had wat mij uitermate goed is bevallen. En Zena is plek 2 en in mijn ogen is Royal de grote verliezer had ik veel meer van verwacht...

Back
Bovenaan