[WINNAAR] Beste NIEUWKOMER van 2024!

Philadelphia Spitters - Magnum

Eervolle vermeldingen voor Sky Symphony - Rubro, Bizar 14 / Double Elements - Magnum, The Bomb - Magnum, Blitz Bomber - Rubro en The Showdown - Magnum

De Caïro is dan wel de meest besproken crackling cake, maar ook de Furious Clouds mag er zeker zijn. Het label springt er lekker uit en zal veel consumenten in de showroom aanspreken. Verder kan ik hier vrij kort over zijn dit is gewoon een erg goede crackling cake. Daarnaast ook nog eens een geweldige prijskwaliteit-verhouding en dat maakt dat ik dit de topper vind onder de nieuwkomers. Mijn stem gaat dan ook naar de Furious Clouds van Vuurwerkbunker.

Wel nog een eervolle vermelding voor de Crackling Kingz/Corsair Kingz van GBV. De dubbel laags crackling mines pakte bij het overgrote deel erg goed uit en dat voor een F2 product. 3 varianten in een doosje en over het algemeen een prima afwerking. Heb hier echt ontzettend van genoten en hiervoor zeker de complimenten voor GBV.

Ik ga, ondanks dat ik hem zelf niet heb gehad, voor de Elegance van Riakeo. Wat komt hij onwijs mooi over op de film! Echt prachtig. Grote target box voor dit jaar!

Ondanks dat ik deze afgelopen jaar zelf niet heb gehad.
Lijkt mij de de Elegance van Riakeo als nieuwkomer toch wel de mooiste!

Staat op nummer 1 voor dit jaar en zal er zeker komen.
Maar iets zegt me dat deze verlopig lastig te verkrijgen zal zijn😂

Blitz Bomber, echt een ontzettend gave nieuwe box! Maakte ook veel indruk in de straat, maar is toch wel weer even totaal wat anders dan de oude vertouwde Transbomber. Echt een leuke toevoeging van Rubro aan het assortiment!

Back
Bovenaan