[WINNAAR] Beste CAKEBOX 2014!

Ook al is het misschien niet eerlijk. Ik ga voor de golden power 2013 verzie. 2 stuks van deze wonnen het voor mij van de cruel traction. Als ik de cruel traction per 2 geschoten had waarschijnlijk niet. Maar er zijn daar al genoeg stemmen voor :p

Ik heb dit jaar geen cakeboxen gehad, maar op basis van de video's ga ik voor de Cruel Traction van Wolff.

Dit jaar niet veel cakeboxen gehad (Splitting Neon, Screw en Golden Willow Box), dus mijn top 3 is snel bekend! :) Op plek 1 komt voor mij Screw! Voor de adviesprijs misschien net even iets té duur, maar met een beetje korting een geweldige bak!!

Ik had de Black Cobra 120, wat als ik me niet vergis de Cruel Traction is. Ik vond het variërende tempo van deze cake niet echt ergens op slaan. Soms zo snel achter elkaar dat je de individuele effecten niet meer zag. Toch zonde. En op het einde weer trager ipv. dan de climax.

Tevens had ik de Golden Power, hiervan deed 1 cake het niet, ook niet het reservelont dus voor mij ook een dikke min.

Dus dan blijft er voor mij nog ééntje over die ik in bezit had, en dat was de 6 pack 216. Voor 80 euro meer dan twee minuten schietplezier met zeer gevarieerde effecten. Deze cakebox krijgt van mij dan ook de hoogste waardering.

Filmpje kun je hier vinden trouwens. (Golden power helaas niet goed gefilmd).

Edit: Van het filmpje van de Zwarte cross box was ik ook erg onder de indruk trouwens, wie weet volgende jaarwisseling...

Laatst bewerkt:
De cruel traction in wel duidelijk de beste (ook al heb ik alleen de filmpjes maar gezien). Toch vind ik ook de six pack 150 wel een mooi ding (voor de mensen met een minder budget, zoals ik):D
Gr

Laatst bewerkt:
De 1,2” green tail purple star w green 100’s op de eerste plaats.
Cruel Traction op de 2e plaats.

Afgaande op de films en reacties van iedereen gaat mijn stem ook naar de Cruel Traction van Wolff.
Schitterende bak, mooie afwisseling qua tempo en effecten, redelijk geprijsd.

Van mijn eigen geschoten cakeboxen was de Zena Mayhem het mooist, maar miste toch enigszins de X-factor.

Back
Bovenaan