[WINNAAR] Beste CAKEBOX 2014!

Doorlontbak: de immortal gold blijft bij mij toch op 1, hoewel die cruel traction en gruwelijk is
Cake:gravity was een leuke verassing dit jaar :)

Deze bij de buren kunnen aanschouwen maar overtuigen deed die me niet helaas, had er meer van verwacht. Slappe burst en de effecten werden weggeblazen door de meeste andere cakes.

Dat kan bijna niet de Original's Finest zijn. Burst was super, effecten gigantisch en het tempo moordend. Dit was mijn topper van de avond en van velen met mij. Kijk anders eens in het producttopic naar de straatfilmpjes ervan. Ding blaast juist bijna alle andere cakes/boxen weg.

Dat kan bijna niet de Original's Finest zijn. Burst was super, effecten gigantisch en het tempo moordend. Dit was mijn topper van de avond en van velen met mij. Kijk anders eens in het producttopic naar de straatfilmpjes ervan. Ding blaast juist bijna alle andere cakes/boxen weg.

Helemaal met je eens. Dit was ook mijn eerst gedachte. Heb de Finest ook totaal anders ervaren, gewoon een heerlijke rambak met goed tempo, prima burst en mooie effecten.

Ik had dit jaar de Finest, 6-elements en de crackling cry 2.0

Allemaal toppers.

De 6-elements duurt wat langer dan de Finest. De Finest is echt een rambak...

Ik ga dan toch voor de Finest, dikke rambak en hele heldere kleuren!

Screw - Marijn

TJa, waar ga je dan op stemmmen, ik ben niet zo'n van cakeboxen en na afgelopen jaar heb ik besloten het bij 1 jaar te houden en gewoon weer voor de lossecakes te gaan. Dus ik stem op basis van de Demo's. En ja ik ben wel fan van een potje fluiten, en er was er maar 1 die echt werkelijk waar boven alles uitkwam en dat was de screw en wat hield die het kl*te lang vol.... Heerlijk! Super irritant....maar daar hou ik van, voor een scherpe prijs volgend jaar sws in de straat!

Na filmpjes te hebben gezien ben ik het er wel mee eens, wat een fantastische bak is de Cruel Traction... Jammer dat z'n bak meteen een groot deel van mijn budget in beslag zou nemen :shocked:

Na filmpjes te hebben gezien ben ik het er wel mee eens, wat een fantastische bak is de Cruel Traction... Jammer dat z'n bak meteen een groot deel van mijn budget in beslag zou nemen :shocked:

Tis maar waar je voor wilt gaan, kwaliteit of kwantiteit.

Original's finest Box! De brutal deed het trouwens ook niet verkeerd!

Back
Bovenaan