[WINNAAR] Beste CAKE van 2016!

Wel 10 topproducten voor mij in no particular order! Capital op 1 had ik niet verwacht! Dacht dat de Viking hoger zou eindigen!

Capital is wel bijzonder, maar je moet wel weten waar je op moet letten. Toen die net verscheen heb ik echt moeten zoeken wat er zo speciaal aan is. Verder zegt het rijtje me niet zoveel, waarschijnlijk komt er een compleet nieuwe top 10 uit als deze poll opnieuw geopend wordt.

Van harte gefeliciteerd Vuurwerktotaal. Weer een prachtig product op de markt gebracht met een uniek effect. Heb zelf 2 stuks tegelijk geschoten en dat was toch echt genieten. Ik ben benieuwd wat voor innoverend effect we dit jaar kunnen verwachten. Ga zo door!

Dit vind ik dan wel weer een rare uitslag. Vond hem zelf niet erg byzonder, maargoed, smaken verschillen en met zoveel stemmen moet het wel ergens op gebasseerd zijn. Vond zelf de Daisy Beam beter.

Fijn om te zien dat de Daisy Beam eindelijk de aandacht krijgt die hij verdiend.
Hij bleef de eerste 2 jaar vrij onopgemerkt.

We mogen bij deze poll nog 2 leden blij maken als winnaars van een vuurwerkprijs of een VWC T-shirt!
De vuurwerkprijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug. :)

Winnaar vuurwerkprijs: argss
Winnaar VWC T-shirt: ummagumma

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met jullie op over de gewonnen prijs.

gefeliciteerd alle winnaars, Post het alleen hier anders blijf ik bezig ;-)
Dus ook iedereen die in een andere poll heeft gewonnen, geniet ervan...
greetzzz

Gisteren mijn T shirt ontvangen!!! Super gaaf geworden. Mijn 4 dochters en vrouw waren zichtbaar geroerd en enigszins jaloers.

Bedankt nogmaals voor deze mooie prijs.

Back
Bovenaan