S shinji VWC lid 7 jan 2015 #161 Ik heb veel goede cakes gezien, maar vond de Tiberium wel heel origineel, deze wordt het dus voor mij
Ik heb veel goede cakes gezien, maar vond de Tiberium wel heel origineel, deze wordt het dus voor mij
H HarryBaggels VWC lid 7 jan 2015 #162 fire flower van Royal was echt geniaal!! kost wat, maar dan heb je ook echt wat.
T The Loca Tortuga VWC lid 7 jan 2015 #164 Beste waaier uit eigen collectie: Heron cake 8. Hiervan het eigen filmpje: Beste cake uit eigen collectie: Heron cake 16-1. Hiervan het eigen filmpje: v=WnLRGfvJG3I
Beste waaier uit eigen collectie: Heron cake 8. Hiervan het eigen filmpje: Beste cake uit eigen collectie: Heron cake 16-1. Hiervan het eigen filmpje: v=WnLRGfvJG3I
K koenie95 VWC lid 7 jan 2015 #165 Voor mij is de beste cake van dit jaar de Joyride, grote mooie en volle boeketten!
3fire3boy3 VWC lid 7 jan 2015 #171 Voor mij: 1. crual traction, Zeer mooie box. harde burst met grote uitwerkingen. 2. joyride, Zeer mooie cake met grote uitwerkingen
Voor mij: 1. crual traction, Zeer mooie box. harde burst met grote uitwerkingen. 2. joyride, Zeer mooie cake met grote uitwerkingen
Altijdwat VWC lid 7 jan 2015 #176 Ik ga ook voor de Grafity, geeft gewoon heel oud en nieuw weer in 1 cake!
P penaltykeller Banned 7 jan 2015 #178 Heroeic Strike van Zena vond ik ook echt een mooie dus daar ga ik voor