[WINNAAR BEKEND]Zit jij er dit jaar warmpjes bij? [WINACTIE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Er is veel om gevraagd en gesmeekt en gelukkig voor jullie is er nog één kans om hem te bemachtigen, hier is die dan: Onze aller aller allerlaatste unieke Vuurwerkcrew Vuurkorf gaat in de prijzenpot! :droolthum. Doe gezellig mee en wie weet zit jij er warmpjes bij dit jaar! *

Om kans te maken op deze unieke Vuurwerkcrew vuurkorf vragen we alleen van je om in dit topic je mooiste oud & nieuw gerelateerde sfeerfoto's te delen. Het afhalen van je bestelling, het stoken in de straat, een gave collectiefoto alles wat met oud & nieuw te maken heeft is toegestaan. Hoe vaker je iets plaatst hoe groter je kans op deze mooie prijs.

We hebben slechts 1 regel: Maximaal 1 post per dag, per account.

Meedoen kan tot 23 december 2022 13:00 alle regeerders in dit topic gaan in een grote bak waarna we de randomizer 1 winnaar laten kiezen, dit doen we op 23 december 2022 rond het begin van de avond.

*Ivm het formaat en gewicht van de vuurkorf is het verzenden van de korf niet handig/mogelijk. Afhankelijk van de af te leggen afstand en beschikbare tijd word samen met de winnaar gekeken wanneer deze het beste overhandigd kan worden, dit kan in het ergste geval ook na aankomende jaarwisseling zijn.

PXL_20220101_002405158.jpg

Laatst bewerkt:
Jaja, daar is ie dan. Een zeer gewild item bij velen. Dit moet wel geweldige foto's opleveren. Ontzettend veel succes allemaal en breng die sfeer er maar in.

0666979E-BA1C-4719-8210-588F6D6F9B65.jpg

Heel tof dat jullie er nog 1 weg geven!
Ik doe niet mee, want heb al 2 jaar er van kunnen genieten, en gebruik hem ook gewoon op een mooie zomer avond!:biertje:
Succes allemaal!:D

Ik heb/had er ook 1.
Een stevig robust ding.
Ik heb hem weg moeten geven aan de scouting.
M.a.w. ik had een aantal leiding ,vrienden' over de vloer en een paar dagen later staat bij de socuting.
Fijn en handig ding, zorgt voor veel sfeer.

Wederom leuke actie! Om te beginnen een algemeen bekend beeld, een met vuurwerk gevulde kassaband bij onze Oostenburen!

2019 -2020 (3).jpg

Daar is 'ie dan eindelijk. De Vuurwerkcrew vuurkorf winactie. Ontzettend gaaf item! Kom maar door met die foto's!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan