Airforce
VWC lid
Er zijn landen die ook zo'n censuur hebben als wat jij hier beschrijft... Triest man.
Probeer je mening eens te uiten in China, Noord-Korea, Wit-Rusland, Vietnam, Iran, Cuba etc.
Kom op zeg, wat een reactie ook weer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn landen die ook zo'n censuur hebben als wat jij hier beschrijft... Triest man.
Probeer je mening eens te uiten in China, Noord-Korea, Wit-Rusland, Vietnam, Iran, Cuba etc.
Kom op zeg, wat een reactie ook weer.
Jij bent dus zo iemand die netjes ja en amen zegt dus. Die moeten er ook zijn ��
Maar als ik nu een tof product heb geschoten in de straat van zegge argento, welke niet in Nederland is te krijgen, mag ik die dan nu niet meer plaatsen op het forum? Ook niet in het topic wat ik heb aangemaakt voor mijn oud&nieuw films? Ik vind het eerlijk gezegd maar een bijzonder besluit, waar ik veel besluiten in het verleden goed kon volgen gaat deze me echt de pet boven.
Maar als ik nu een tof product heb geschoten in de straat van zegge argento, welke niet in Nederland is te krijgen, mag ik die dan nu niet meer plaatsen op het forum? Ook niet in het topic wat ik heb aangemaakt voor mijn oud&nieuw films? Ik vind het eerlijk gezegd maar een bijzonder besluit, waar ik veel besluiten in het verleden goed kon volgen gaat deze me echt de pet boven.
Bonzo26 says bye!
Het hing al een tijdje in de lucht, maar met name de meest recente beslissing rondom het sluiten van winkeltopics en buitenlandse producten is voor mij de druppel. Ook dat het besluit niet eerlijk en rechtvaardig is (dan moet je als beheerders ook de topics over vuurpijlen, etc sluiten) speelt een rol, evenals het gegeven dat moderators ook nu te weinig naar de leden luisteren en andere belangen voorrang geven.
Dit is dus mijn laatste bericht op dit 'forum' en ik zal dan ook niet langer actief lid zijn. Een forum is een community, die valt of staat met (actieve) leden). Al jaren constateer ik dat er te weinig naar leden wordt geluisterd en dat dit forum voornamelijk dient om in naam van een importeur of betalende winkelier artikelen in de etalage te zetten. Dit gaat gepaard met een laag censuur, die niet in lijn is met wat ik van een forum verwacht. Er mag onder de noemer 'vervuiling' namelijk niet over prijzen en winkeliers worden gesproken, als gevolg van een dikke laag censuur en verdienmodel.
De persoonlijke voordelen van de moderators spelen daarbij een rol, en de nadelen voor freaks/leden evenzo of nog meer. Kortom, voor mij wordt dit forum steeds meer een bron van irritatie in plaats van dat het me iets positief overlevert.
Moderators, bedankt voor het faciliteren al die jaren. Leden, nog meer bedankt voor alle input en goede discussies. Wie weet 'ontmoeten' we elkaar nog eens, wie weet op een ander forum.
p.s. en nu maar hopen dat dit bericht wordt geplaatst en niet wordt verwijderd.
Ik brand van nieuwsgierigheid, dus ik zou zeggen : barst maar los.Ik ben het niet eens met de beslissing, maar ik zie wel in waarom die is gemaakt.
Ik brand van nieuwsgierigheid, dus ik zou zeggen : barst maar los.
Maar wat kunnen de buitenlandse producten hieraan doen? Dat heeft toch niks met winkels zelf te maken?Zie post 17. Vrij duidelijk verhaal.
Maar wat kunnen de buitenlandse producten hieraan doen? Dat heeft toch niks met winkels zelf te maken?
En dat over de winkels kan ik wel begrijpen.
Ik stop er ook mee. Zoek het maar uit met dit forum. Tabee