Noordervuur
VWC lid
Hier en daar lees of hoor ik dat sommige mensen al gehoord hebben van winkeliers dat ze er mee stoppen.
Van welke winkel hebben jullie dat vernomen?
Van welke winkel hebben jullie dat vernomen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bepaalde kosten lopen door hè...Waarom nu al de toko sluiten? Kan toch ook als het verbod definitief is?
Dat aanpassen heeft ons één van de rijkste, welvarendste landen ter wereld gemaakt. Dankzij die houding hebben wij zoveel rijkdomoverschot dat we het de lucht in kunnen schieten.Dat is typisch voor Nederlanders, niet vechten maar direct opgeven, altijd klagen maar nooit handelen.
Ja ik snap dat je het een en ander moet laten keuren en zo maar dat zijn de kosten toch ook niet? Heb er verder ook geen verstand van hoor dus zal wel een hoop missenBepaalde kosten lopen door hè...

100%Zo gaat het idd wel igv oorlog... Zie jij jezelf al vrijwillig meevechten?
Is het al sinds de eerste wereldoorlog. De laatste keren dat Nederland daadkrachtig in opstand kwam was tijdens de VOC periode en 80 jarige oorlog?Dit land is echt een slappe zakkenland geworden.
Haha hier 100% niet,waarom zou ik mn leven wagen voor dit kutland
U bent uw emigratie al aan het regelen?Haha hier 100% niet,waarom zou ik mn leven wagen voor dit kutland