[WINKELBEZOEK] Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Super verslag! De prijzen die jullie hanteren zijn echt super! nu hopen dat de nieuw te openen winkel centraler ligt en jullie hebben er weer een klant bij!

Heerlijk verslag heb je ervan gemaakt Arvid! Geeft de middag mooi weer zo :thumbsup:
Blijft altijd heerlijk dat neuzen in de bunkers... :D

Dat probleem heb ik met België en Duitse sites in het Zuiden. Iedereen heeft zo zijn voordeel.:p

Daar ga ik niet heen, België is m.i. al jaren niet interessant als je interesse (zoals in mijn geval) puur bij siervuurwerk ligt. En ook Duitsland is voor mij meer dan een uur rijden, ook niet echt interessant dus.

Maar goed ik brgeijp je opmerking wel.

Mooi verslag hoor, ben zeer benieuwd naar de freakavond, voor het eerst er bij dit jaar. Maar wat geld apart zetten voor de aanbiedingen...

Tof verslag en nu nog meer zin in de freakavond... wij rijden 300km enkel haha.

:thumbsup:

Dat verdient een compliment. Leuk om te zien dat ze in het hoge Noorden ook liefhebbers uit de andere kant van Nederland kunnen aantrekken. Dan moeten de prijzen wel heel speciaal zijn.

Ik ben er zelf niet bij met de Freakavond maar ben er zeker tijdens de eerste verkoopdag even te vinden.

Heel vet verslag. Toffe foto's erbij ook.
Had er zo graag bij geweest, maar gaat hem niet worden 23 november.

:thumbsup:

Dat verdient een compliment. Leuk om te zien dat ze in het hoge Noorden ook liefhebbers uit de andere kant van Nederland kunnen aantrekken. Dan moeten de prijzen wel heel speciaal zijn.

Ik ben er zelf niet bij met de Freakavond maar ben er zeker tijdens de eerste verkoopdag even te vinden.

Lees je bericht nu pas Ruben. En dat is zeker een compliment waardig voor vuurwerk outlet! Het gaat ons met name om de gezelligheid! Prijzen zijn zeker goed, maar als je benzine kosten gaat tellen valt dat in het niet...

Leuk en goed verslag.
Ik volg de topics van de 'outlet' shops altijd, om me te verheerlijken aan alle mooie aanbiedingen.
Helaas is het voor mij te ver rijden.
Maar gezien er een nieuwe vestiging geopend gaat worden, mag dat wel in Brabant zijn :)
Dan ga ik daar zeker bestellingen plaatsen.

Back
Bovenaan