[WINACTIE] Win een Broekhoff nostalgie-pakket!

Foldertje uit 2006 nu voor mijn neus. Wat waren die Crown cake gaaf toen! Kleurrijke labels en vaak kon je de tubes nog zien, bijvoorbeeld bij de Supernatural...

RafQue, zei je niet dat de Inxs in een draagzak zat? Ik zie hier een folder waarop ze in een doos zitten.

Foldertje uit 2006 nu voor mijn neus. Wat waren die Crown cake gaaf toen! Kleurrijke labels en vaak kon je de tubes nog zien, bijvoorbeeld bij de Supernatural...

De SUPERNATURAL CAKES?

Crown Collection Cupernatural

10 x 3 schoten in de kleuren goud en groen, met knetterend geluid.

Gewicht: 3200 gram

En ohhhhh, de Multipack! Pyro power powerrrrr. Stelde uiteindelijk niet heel veel voor maar je kreeg er wel veel stookwaar voor.

Super Celebration Crackers, 2500 kanonslagen op lont... De Broekhoff variant nooit gehad, deed het altijd met de Mercurius of Schuurmans variant destijds.

2-Wonderfull.. Daar heb ik me nog een keer in vergist. Dacht toen twee cakes te krijgen voor die 30 euro maar dat bleek niet zo te zijn. Uiteindelijk werden we wel gematst in de winkel zelf. Tranen met tuiten :cry: :cool:

En het Crown Starter pakket, daar begon het voor mij mee met het grotere vuurwerk. Dat was het pakket met een grote 200 grams cake uit het Super 4 pakket.

Back
Bovenaan